کد خبر : 2074865 | 16 مهر 1403 ساعت 03:00 | 6.8K بازدید | 2 دیدگاه

مک لارن:

فکر می‌کردیم تن‌هاخ فصل قبل اخراج شود!

استیو مک لارن، دستیار سابق اریک تن‌هاخ، صحبت‌های جالبی را درباره تجربه کار با او در منچستریونایتد مطرح کرده است.

فکر می‌کردیم تن‌هاخ فصل قبل اخراج شود!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد امروز در حالی در چارچوب دیدارهای هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس باید به مصاف استون ویلا برود که بسیاری منتظر روشن شدن تکلیف اریک تن‌هاخ و برکناری احتمالی او از سمتش به عنوان سرمربی این تیم در جلسه روز دوشنبه مدیران این باشگاه هستند.

مک لارن که به مدت دو سال دستیار این مربی هلندی بود اما حالا یونایتد را ترک کرده است در گفت‌وگو با اسکای اسپورت اظهار داشت: «شما در منچستر هر روز تحت فشار هستید. من دو سال با او زندگی کردم. در شرایط بسیاری در کنارش بودم. پس از بازی برایتون و برنتفورد بود که هواداران خواهان برکناری این مربی پس از تنها دو بازی بودند و سپس ما موفق شدیم لیورپول را با سه گل شکست دهیم.

آن فصل را به خوبی به خاطر دارم. با نتیجه ۰-۴ برابر کریستال پالاس شکست خوردیم و حتی نتیجه ممکن بود ۰-۸ هم باشد و من با خودم فکر کردم که این پایان راه است و او اخراج خواهد شد اما ما در چهار بازی بعدی به پیروزی رسیدی و توانستیم در فینال جام حذفی هم درخشان ظاهر شویم و به پیروزی و قهرمانی برسیم.

تن‌هاخ از آن دست افرادی است که کیفیت لازم برای پیشروی در یک روند را دارد. من در ابتدای فصل و زمانی که شرایط سخت بود آنجا بودم. به یاد دارم که جو واقعا خوب بود و بازیکنان آماده بودند که پیشرفت کنند و تیم خوبی را در این فصل بسازند.»

دیدگاه‌ها