کد خبر : 2074858 | 15 مهر 1403 ساعت 13:31 | 10.3K بازدید | 11 دیدگاه

عطارزاده: خود استقلال توقع را بالا برد؛

گل‌محمدی برای سرگرمی به فولاد نرفته است!

پیشکسوت فوتبال خوزستان معتقد است فولاد با گل‌محمدی دوباره به روزهای خوبی می‌رسد.

گل‌محمدی برای سرگرمی به فولاد نرفته است!

به گزارش "ورزش سه" شهرام عطارزاده، ملی‌پوش سابق ایران و فوتبال خوزستان با بیان اینکه نمایندگان این استان در لیگ برتر شرایط متفاوتی را تجربه می‌کنند، گفت: فولاد خوزستان برای رسیدن به مقام شایسته با یحیی گل‌محمدی  نیازمند صبر، حمایت و پشتیبانی است و استقلال خوزستان نیز می‌بایست با تلاش‌ و داشتن یک برنامه‌ریزی یک چهره متفاوتی را از خود در بازی‌های آینده به نمایش بگذارد.

او در پاسخ به این سوال که آیا فولاد در ادامه لیگ می‌تواند خود را به عنوان یک مدعی نشان دهد؟ گفت: واقعیت این است که کار، کار سختی است. آنها تیم جدیدی را تشکیل داده‌اند که مبنای آن استفاده از بازیکنان جوان، بومی و محصولات آکادمی باشگاه فولاد است و این تیم جدید نیازمند صبر، حوصله، حمایت و پشتیبانی است و باید تلاش کنند تا شرایط مهیا شود و شک نکنید بازیکنان آنها مستعد هستند و حرف‌های بسیاری برای گفتن دارند. کادر فنی به بازیکنان‌شان باور و ایمان قلبی دارند و شک نکنید همین بازیکنان، به زودی روزهای بسیار خوبی را رقم می‌زنند و من این را با توجه به نوع رفتار، عملکرد فنی و نوع نگرش‌ بازیکنان فولاد می‌‌گویم.‌

عطارزاده اضافه کرد: از بین نمایندگان فوتبال خوزستان در لیگ برتر و دسته اول باشگاه‌های ایران، تیم فولاد خوزستان زیبا و با برنامه بازی می‌کند و از همان تمرین اول نشان داد که باری به هر جهت نیست. یحیی گل‌محمدی حتی در نرم دویدن مردانش هم انگیزه را می‌جوید. او به دنبال (آنی) است که هر کس مربی باشد و نه هر کس که لباس مربیانه‌ای بر تن دارد. برای تک‌تک مردانش و مجموعه تیمش می‌جوید. او مبارزه‌طلبی و پیروزخواهی را هم جستجو و هم تزریق می‌کند. فولاد قدرتش را در تیم دونده‌ای شدن و در تیم پرهیجانی شدن جستجو می‌کند و گل‌محمدی دنبال تزئین یک تابلوی خوش آب و رنگ نیست. او دیروز وارد فوتبال نشده تا اجازه دهد حاشیه‌ها او را اسیر کند.

2091329

او تاکید کرد: گل‌محمدی از کسانی نیست که در پی جاه‌طلبی اجازه می‌دهند (بلکه خود عامل اصلی می‌شوند) فوتبال متضرر شود و او بازیکن را متفاوت از نابازیکن و کم‌بازیکن و بدبازی‌کنی می‌خواهد. تمام تمرینات تیم فولاد هدف دارد و خواسته‌ای را دنبال می‌کند. گل‌محمدی، فولاد را در سال اول حضورش در اهواز جور دیگری می‌خواهد. جوری که همه ما نیز خواهانش هستیم و گرچه خریدهای آنچنانی نداشته، اما او با همین بضاعت فعلی به دنبال کسب سهمیه آسیا و قرار گرفتن در کورس مدعیان قهرمانی است و مطمئن باشید گل‌محمدی در این شرایط از تهران به اهواز نیامده تا فقط و فقط سرش را گرم کند. او دنبال اثبات و تداوم توانایی‌هایش است و می‌خواهد فولاد را در لیگ‌برتر به یک چهره مدعی قهرمانی معرفی کند و اگر فولاد دچار مشکلات حاشیه‌ای نشود، می‌توان از همین حالا وعده داد تیم محبوب خوزستان می‌تواند در ادامه جزء تیم‌های بزرگ بالای جدول قدرت‌نمایی کند و می‌تواند فوتبال زیبایی را به نمایش بگذارد و فولادی که هنوز هم می‌تواند تمام سکوهای ورزشگاه شهدای فولاد را پر کند و با پیروزی‌اش در یک بازی تمام شهر را غرق شادی سازد.

عطارزاده درباره نمایشی که استقلال خوزستان در فصل جدید داشته و پیروزی مهم مقابل استقلال تهران ابراز کرد: بعد از گذشت 7هفته از لیگ برتر و کسب یک برد و 3تساوی و 3شکست و قرار گرفتن در رتبه سیزدهم یک زنگ خطر جدی برای آبی پوشان خوزستان خواهد بود و نمی‌دانم به چه دلیلی موشک‌‌های آبی خوزستان خاموش شده‌اند.

او درباره نمایش هجومی دیشب استقلال خوزستان مقابل سپاهان که منجر به شکست یک بر صفر شد، ابراز کرد: تقصیر استقلال خوزستان، بازی‌های زیبایی است که از این تیم در هفته‌های گذشته خصوصا مقابل استقلال تهران دیده‌ایم و بی‌خود نیست این همه از استقلال‌ مدل403 توقع داریم. هیچ کسی به جز خود استقلال خوزستان در بالا بردن این سطح توقع مقصر نبوده است؛ پس ناچاریم به آنهایی که دیشب مقابل سپاهان می‌گفتند استقلال چرا این جوری بازی می‌کند، حق بدهیم! از دست ما کاری ساخته نیست و حتی توجیه این مسئله که استقلال خوزستان مقابل تیمی به نام سپاهان بازی می‌کند و اصفهانی‌ها تیم قدرتمندی هستند را کسی قبول نمی‌کرد.

این پیشکسوت فوتبال خوزستان یادآور شد: استقلال نه خیلی خوب بود و نه زیاد از حد بد؛ بلکه تیمی بود با ترکیب همیشگی‌اش با همان نقشه‌های تاکتیکی هفته‌های گذشته و همه چیز مهیا و آماده بود تا استقلال طعم یک برد شیرین خانگی حتی مقابل سپاهان را بچشد، اما تیم مورایس که فوتبال محافظه‌کارانه را خوب بازی می‌کند، راه‌های نفوذ استقلال را بست و این نکته در کناره‌ها مشهود بود.

او اضافه کرد: دفاع ۴ نفره سپاهان نیز به خوبی از پس وظایف دشواری که به آنها محول شده بود برآمد و حاصل این شد که استقلال هر کاری انجام می‌داد به در بسته می‌خورد و در بن‌بست گیر می‌کرد، اما اتفاق بدی که دارد برای تیم استقلال خوزستان رخ می‌دهد عادت کردن به وضعیت موجود است. شکست برابر سپاهان زنگ خطر را برای تیم به صدا درآورده و مهم این است که مجموعه تیم متوجه شده باشند امتیاز از دست دادن به هر قیمت و بهانه‌ای در نهایت یقه استقلال را در روزهای آخر لیگ می‌گیرد.

دیدگاه‌ها