کد خبر : 2074836 | 15 مهر 1403 ساعت 12:24 | 20.9K بازدید | 7 دیدگاه

ارزشمندتر از شماره ۱۰ پرسپولیس برای میلاد سرلک

میلاد سرلک پس از چندین ماه دوری از بازی‌های رسمی سرانجام فرصت بازی برای تیم مورد علاقه خود را پیدا کرد.

ارزشمندتر از شماره ۱۰ پرسپولیس برای میلاد سرلک

به گزارش "ورزش سه"، موضوع سربازی میلاد سرلک یکی از مواردی بود که به دغدغه او و باشگاه پرسپولیس در فصل پیش تبدیل شده بود و سرانجام این بازیکن نتوانست تا انتهای فصل در پرسپولیس بماند و برای گذراندن دوران خدمت راهی ملوان شد.

سرلک در اواخر فصل گذشته از ناحیه کمر دچار مصدومیت شد و بازی‌های پایانی فصل را از دست داد. او در پیش فصل تابستانی و هفته‌های ابتدایی لیگ امسال هم درگیر پایان خدمت خود بود و سرانجام بعد از هفته سوم در اختیار کادرفنی پرسپولیس قرار گرفت.

2091286

میلاد بعد از چهار بازی نیمکت و سکونشینی سرانجام در بازی برابر چادرملو از دقیقه ۶۹ به جای مسعود ریگی وارد میدان شد تا پس از چند ماه حضور در یک بازی رسمی و پوشیدن پیراهن پرسپولیس را تجربه کند.

این هافبک دفاعی که از لیگ بیستم تا بیست و سوم شماره ۱۰ پرسپولیس را در اختیار داشت به واسطه دیر اضافه شدن به اردوی سرخپوشان این لباس را برتن عیسی آل‌کثیر دید و با انتخاب شماره جدید ۲۳ کار در پرسپولیس را ادامه داد. چیزی که بسیار مهمتر از شماره ۱۰ برای اوست همین فرصت دوباره بازی برای پرسپولیس است و باتوجه به جنگندگی و تلاشش می‌تواند دوباره جایگاه خود در ترکیب پرسپولیس را پس بگیرد.

دیدگاه‌ها