کد خبر : 2074833 | 15 مهر 1403 ساعت 12:18 | 3.1K بازدید | 1 دیدگاه

واکنش جالب ستاره لهستان به باخت برابر یاران عبا‌دی‌پور

ستاره تیم یاستربسکی پس از باخت به یاران میلا‌د عبادی‌پور نظر جالبی داشت.

واکنش جالب ستاره لهستان به باخت برابر یاران عبا‌دی‌پور

به گزارش "ورزش سه"، تیم یاستربسکی دیشب نتوانست راهی در برابر مهاجمان چستخووا پیدا کند، به خصوص پاتریک ایندرا که ۳۱ امتیاز با اثربخشی ۶۳ درصد به ثبت رساند و میلاد عبادی‌پور و بارتلومیژ لیپینسکی نیز به وظیفه خود عمل کردند، میلاد عبادی‌پور ۱۹ امتیاز و لیپینسکی ۱۵ امتیاز، هر دو با تقریبا ۵۰ درصد اثربخشی داشتند.  

توماش فورنال، قدرتی زن تیم بازنده‌ یعنی یاستربسکی که ملی پوش سرشناس والیبال لهستان نیز هست پس از پایان بازی گفت: ما نتوانستیم مهاجمان آنها را متوقف کنیم و وقتی حریف با درصد حمله بالایی بازی می‌کند، کار سخت می‌شود. پلاس لیگا لهستان قبلاً بارها نشان داده است که هر تیمی می‌تواند هر تیمی را شکست دهد. در این فصل، همه برای زندگی خود می‌جنگند، زیرا در این فصل سه تیم سقوط می‌کنند، بنابراین همه می‌خواهند از بقیه امتیاز بگیرند.

فورنال ادامه داد: تیم چستوخوا شایسته تبریک است، آنها بازی واقعاً خوبی را انجام دادند. ما در این دیدار چیزی کم داشتیم، شاید اگر تمرکزمان را بیشتر می‌کردیم و در ست چهارم کمی حیله‌گری نشان می‌دادیم، به سه امتیاز بازی می‌رسیدیم. حقیقت این است که ما فقط یک امتیاز از چستخووا گرفتیم، اما زندگی ما به همین جا ختم نمی‌شود. ما هنوز بازی‌های زیادی در پیش داریم، لیگ طولانی و سخت است. قطعا این چند روز را با آرامش سپری خواهیم کرد تا به بازی بعدی برسیم.

دیدگاه‌ها