کد خبر : 2074829 | 15 مهر 1403 ساعت 12:04 | 8K بازدید | 4 دیدگاه

آمار فوق‌العاده سیتی: دژ محکمی به نام اتحاد!

منچسترسیتی باز هم در ورزشگاه اتحاد پیروز از زمین بازی بیرون رفت تا نشان دهد که قصد ندارد به این زودی شکست را تجربه کند.

آمار فوق‌العاده سیتی: دژ محکمی به نام اتحاد!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی روز گذشته در چارچوب دیدارهای هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه اتحاد روبروی فولام به میدان رفت و موفق شد در یک بازی جذاب و پر گل با نتیجه ۲-۳ برابر این تیم به پیروزی برسد تا سه امتیاز ارزشمند دیگر را هم در فصل جدید به دست آورده باشد.

این پیروزی با توجه به برد لیورپول برابر کریستال پالاس و همچنین آرسنال برابر ساوتهمپتون از اهمیت و ارزش بسیاری برای این تیم برخوردار بود و به آنها کمک کرد که همچنان شانه به شانه رقیبان برای حضور در صدر جدول رده‌بندی این مسابقات تلاش کنند و از این کورس عقب نمانند.

آنها گل اول این بازی را دریافت کردند و گل دوم هم در دقایق پایانی وارد دروازه این تیم شد اما باز هم خبری از شکست نبود تا رکورد جذاب و باورنکردنی منچسترسیتی در دیدارهای خانگی همچنان حفظ شود. شاگردان پپ گواردیولا حالا ۵۰ بازی است که در دیدارهایی که در خانه برگزار کرده‌اند شکست نخورده‌اند.

آخرین باری که سیتی در ورزشگاه اتحاد شکست خورد در نوامبر ۲۰۲۲ بود که آنها در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس برابر برنتفورد به میدان رفتند و بازی را با نتیجه ۱-۲ به حریف واگذار کردند و پس از آن دیگر در هیچ دیداری در خانه بازنده نبودند و مصمم هستند که این رکورد را حفظ کنند و نشان دهند که هیچ تیمی نمی‌تواند در اتحاد به سادگی برابر آنها ایستادگی کند.

دیدگاه‌ها