کد خبر : 2074809 | 15 مهر 1403 ساعت 10:43 | 5.4K بازدید | 9 دیدگاه

مگوایر:

این وضعیت تقصیر بازیکنان است، نه‌ تن‌هاخ!

هری مگوایر معتقد است که بازیکنان منچستریونایتد باید مسئولیت وضعیت نه چندان خوب این تیم را برعهده بگیرند.

این وضعیت تقصیر بازیکنان است، نه‌ تن‌هاخ!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد امروز در حالی در چارچوب دیدارهای هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس باید روبروی استون ویلا به میدان برود که شرایط برای بازیکنان و خصوصا کادر فنی این تیم بسیار دشوار شده و فشارها روی آنها به دلیل نتایج نه چندان خوب کسب شده در چند هفته اخیر روز به روز افزایش پیدا می‌کند.

بسیاری از رسانه‌های انگلیسی پیش از این خبر داده بودند که مدیران یونایتد آماده هستند تا در صورت عدم کسب نتیجه مد نظرشان در بازی برابر استون ویلا، تن‌هاخ را از هدایت این تیم برکنار کنند و به دنبال پیدا کردن گزینه مناسبی برای جانشینی او هستند و همین فشارها روی این تیم را زیاد کرده است.

2090267

با وجود این که تیغ انتقادات در چند هفته اخیر به سمت سرمربی یونایتد بوده است اما مگوایر نظر دیگری دارد: «مشخصا تلاش ما به اندازه کافی خوب نبوده است. به عنوان یک فوتبالیست خیلی آسان است که به اطراف نگاه کنید و افراد دیگر و هم تیمی‎‌هایتان را مقصر بدانید یا حتی از مربی به‌خاطر تاکتیک‌هایش انتقاد کنید اما باید به خودتان هم نگاهی بیندازید.

ما کسانی هستیم که در زمین حضور داریم. ما کسانی هستیم که باید در زمین دفاع کنیم. بازیکنان باید مسئولیت این وضعیت را برعهده بگیرند. هر کدام از ما باید در چنین لحظاتی عملکرد بهتری داشته باشیم. وقتی تحت فشار هستیم، من احساس می‌کنم که بیشتر گل می‌خوریم و این اتفاق نباید رخ دهد. ما باید این فشار را تحمل کنیم و اصول درست‌تری داشته باشیم.»

دیدگاه‌ها