کد خبر : 2074784 | 15 مهر 1403 ساعت 01:13 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

الهلال در عربستان به صغیر و کبیر رحم نمی‌کند!

دیدار جذاب هفته ششم لیگ عربستان با برتری ۲-۱ الهلال مقابل الاهلی به پایان رسید.

الهلال در عربستان به صغیر و کبیر رحم نمی‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، در مهم ترین بازی از هفته ششم رقابت‌های لیگ روشن عربستان، تیم‌های پرمهره الاهلی و الهلال به میزبانی سبز پوشان جده به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان یک رقابت نزدیک و نفس گیر، الهلال با نتیجه ۲-۱ به برد رسید و همچنان در صدر جدول باقی ماند.

در حالی که هنوز یک ربع از شروع بازی نگذشته بود، گابریل ویگا روی پاس فرانک کسیه توانست گل نخست بازی را در میان بهت مدافعان الهلال برای الاهلی به ثمر برساند.

این گل زودهنگام شوک بزرگی برای شاگردان ژرژ ژسوس بود و آنها خیلی زود صاحب توپ و میدان شدند اما تا پایان نیمه اول هیچ کدام از موقعیت‌های گلزنی آبی پوشان راهی دروازه الاهلی نشد و نیمه نخست به پایان رسید.

2091203

حملات همه جانبه الهلال برای جبران گل خورده سرانجام در دقیقه ۵۶ جواب دهد و الکساندر میتروویچ آقای گل این روزهای لیگ روشن توانست بازهم برای تیمش گلزنی کند و کار را به تساوی بکشاند.

2091202

دفاع مطلق الاهلی برای حفظ همین تساوی مقابل تیم پرقدرت الهلال نیز جوابگو نبود و بار دیگر میتروویچ این بار از روی نقطه پنالتی برای میهمان گلزنی کرد و بازی در نهایت با همین نتیجه ۲-۱ به پایان رسید.

این ششمین برد متوالی الهلال در لیگ روشن بود و آنها حالا مقتدرانه در صدر جدول قرار دارند. ضمن آنکه الاهلی نیز با تحمل این شکست، هفت امتیازی باقی ماند و در رده دهم قرار گرفت.

دیدگاه‌ها