کد خبر : 2074779 | 15 مهر 1403 ساعت 01:01 | 4.1K بازدید | 0 دیدگاه

رئال‌مادرید ۲-۰ ویارئال: سه امتیاز با دو سوپر گل!

مصاف تیم‌های رئال مادرید و ویارئال با برتری ۲-۰ میزبان به پایان رسید.

رئال‌مادرید ۲-۰ ویارئال: سه امتیاز با دو سوپر گل!

به گزارش "ورزش سه"، مصاف تیم‌های رئال مادريد و ویارئال در چارچوب هفته نهم رقابت‌های لالیگا با برتری ۲-۰ شاگردان کارلو آنچلوتی به پایان رسید. رئال با این برد بیست‌ویک امتیازی شد و همچنان در جایگاه دوم باقی ماند. ویارئال نیز با تحمل دومین شکست فصل و با ۱۷ امتیاز موقتا پشت سر رئال در جایگاه سوم قرار دارد.

ویدئو: 355092

بازی دو تیم در ۱۰ دقیقه ابتدایی چنگی به دل نمی‌زد تا اینکه نخستین موقعیت جدی رئال روی حرکت خوب کیلیان امباپه به دست آمد که ضربه مهاجم فرانسوی از بالای دروازه به بیرون رفت‌.

در چهاردهمین دقیقه بازی، فدریکو والورده که این روزها خوب برای رئال گلزنی مي‌کند، توانست گل نخست تیمش را با شوت سرکش از پشت محوطه جریمه به زیبایی راهی دروازه ویارئال کند.

بعد از این گل بازیکنان ویارئال یکی دو موقعیت نصفه و نیمه برای گلزنی بدست آوردند، اما شدت حملات به قدری نبود که خط دفاعی رئال را تسلیم کند.

در دقایق بعد از گل تا پایان نیمه اول، کیلیان امباپه نیز دو سه فرصت گلزنی داشت، اما ضربات او با پوشش و دفع خوب مدافعان ویارئال همراه می‌شد و ره به جایی نمی‌برد.

یکی از جدی ترین موقعیت‌های گلزنی ویارئال در دقیقه ۳۱ رقم خورد. جایی که ضربه نه چندان جان‌دار نیکولاس پپه از پشت محوطه جریمه را آندری لونین در آغوش کشید.

دو دقیقه بعد از این فرصت، رئالی‌ها شانس به ثمر رساندن گل دوم را داشتند، اما ضربه سر آنتونیو رودیگر‌ روی ارسال لوکا مودریچ با اختلاف بسیار زیاد از بالای دروازه به بیرون رفت‌ و ثمری به همراه نداشت.

شاگردان کارلو آنچلوتی دست بردار از به ثمر رساندن گل دوم قبل از سوت پایان نیمه اول نبودند و یک بار دیگر روی ضدحمله می‌توانستند گلزنی کنند، اما ضربه جود بلینگام از پشت محوطه جریمه روی پاس والورده با اختلاف کم به بیرون رفت‌. این آخرین موقعیت جدی بازی در نیمه نخست بود.

2091187
پایان نیمه اول

در نیمه دوم اما ویارئال فشار زیادی روی دروازه رئال برای به تساوی کشاندن بازی وارد می‌کرد. با این حال ضربات آخر زیردریایی‌ها چندان بوی گل نمی‌داد و یا توسط مدافعان رئال دفع می‌شد.

در دقایق ۶۸ تا ۷۱، هر دو تیم تعویض‌هایی به منظور تغییر در روند جریان بازی انجام دادند و در این بین تغییرات آنچ مثمرثمرتر بود، چرا که تنها دو دقیقه بعد از تعویض‌های رئال، وینیسیوس جونیور دومین گل میزبان را هم وارد دروازه حریف کرد‌. جالب آنکه این گل نیز روی شوت از پشت محوطه جریمه به ثمر رسید.

این گل آب سردی بر پیکره شاگردان مارسلینو گارسیا بود. هرچند آنها چندان موقعیت جدی روی دروازه رئال ایجاد نمی‌کردند، اما این مربی امیدوار به تغییر روند تهاجمی تیمش با انجام سه تعویض بود اما دریافت گل بلافاصله بعد از تعویض‌هایش برنامه‌های او را بهم ریخت.

2091188

بازی در آخرین دقایق بود که برخورد شدید دنی کارواخال با مدافع ویارئال، منجر به مصدومیت شدید کاپیتان رئال و از زمین خارج شدن او با برانکارد شد و در نهایت بازی در دقیقه ۹۸ با سوت داور به پایان رسید.

2091186
پایان بازی

اتفاق ویژه:
بنظر می‌رسد این بازی همراه با تلفاتی برای رئال مادرید باشد چرا که ابتدا وینیسوس جونیور در دقیقه ۷۹ به علت مصدومیت از زمین خارج شد که البته چندان جدی بنظر نمی‌رسید، اما در دقیقه ۴+۹۰ بازی، یک برخورد شدید میان دنی کارواخال و مدافع حریف بر سر دراختیار گرفتن توپ شکل گرفت که منجر به مصدومیت شدید کاپیتان رئال شد. بلافاصله بعد از این صحنه، او را با چشمانی اشک بار از زمین خارج کردند.

2091184

توپ گلگل‌ها:
رئال مادرید ۱-۰ ویارئال: 

2091182

در دقیقه ۱۴، کرنر تمرین شده بازیکنان رئال از سمت راست محوطه جریمه ویارئال، با پاس کوتاه مودریچ برای بلینگام همراه شد و با رها کردن توپ توسط او، فدریکو والورده با شلیک محکم از پشت محوطه جریمه گل اول بازی را به ثمر رساند.

رئال مادرید ۲-۰ ویارئال: 

2091181

پاس کاری ترکیبی بازیکنان رئال مادرید در زمین ویارئال، با پاس نهایی والورده برای وینیسیوس جونیور پشت محوطه جریمه زردپوشان همراه شد و ستاره برزیلی رئال نیز با مکث کوتاه، بلافاصله شلیک محکم خود را روانه دروازه ویارئال کرد و توپش دور از دستان دیگو کنده به دومین گل رئال تبدیل شد.

دیدگاه‌ها