کد خبر : 2074778 | 15 مهر 1403 ساعت 09:00 | 18.3K بازدید | 34 دیدگاه

پسری که روزی عصای دست بود و روزی نیمکت نشین؛

خواسته عبدی از دراگان: جلوی گل محمدی فیکس باشم!

تقابل یحیی گل محمدی و مهدی عبدی یکی از جدال‌های خاص و هیجان انگیز دیدار دو تیم فولاد و تراکتور در هفته هفتم لیگ خواهد بود.

خواسته عبدی از دراگان: جلوی گل محمدی فیکس باشم!

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین دیدار از دیدارهای مهم هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران دو تیم تراکتور تبریز و فولاد خوزستان به مصاف یکدیگر خواهند رفت که این دیدار از حساسیت‌های بسیار قابل توجهی برخوردار است.
جدای از وضعیت حساس و خطرناک هر دو تیم در رتبه‌های بالایی جدول لیگ بیست‌وچهارم و همسایه بودن آنها، با توجه به پرسپولیسی بودن بیشتر بازیکنان هر دو تیم، شرایط به گونه‌ای است که بسیاری از آنها در طی سه سال اخیر با یکدیگر همبازی بودند و حالا مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند. 
یکی از جدال‌های تراژیک این دیدار، تقابل مهدی عبدی و یحیی گل محمدی خواهد بود. در زمان ورود یحیی گل محمدی به تیم پرسپولیس به عنوان جانشین گابریل کالدرون، مهدی عبدی که فصل اول خودش را در پرسپولیس می‌گذراند وضعیت خوبی داشت و موفق شد تبدیل به مهاجم ثابت او شود. با این حال با شیوع ویروس کرونا و همچنین اهمیت بالای دیدارهای آسیایی پرسپولیس، یحیی گل محمدی ترجیح داد عیسی آل کثیر و آرمان رمضانی را جذب کند که البته با توجه به محرومیت آل کثیر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، مهدی عبدی قرار شد به عنوان مهاجم مرکزی پرسپولیس مقابل النصر قرار بگیرد و بدون شک با گلی که در آن دیدار به ثمر رساند، در کارنامه مربی‌گری یحیی یکی از خاص‌ترین گل‌های دوران سرمربی‌گری او را به ثمر رساند که البته لازم به ذکر است مهاجم جوان تیم پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا باز هم برای تیم یحیی گلزنی کرد و اگرچه عبدی موفق شده بود به عنوان جوان اول سرخ پوشان و تیم یحیی، وضعیت ایده‌آلی داشته باشد، اما رفته رفته این مهاجم جایگاهش را در تفکرات تاکتیکی گل محمدی از دست داد تا تبدیل به یک بازیکن نیمکت‌نشین شد. 

2086465

عبدی در دوران حضورش در پرسپولیس با یحیی گل محمدی جنجال‌های زیادی داشت و پس از روزهای خوبی که در سال اول با یکدیگر داشتند، به مرور زمان سرمربی پرسپولیس از بازیکن جوان تیمش انتقاداتی داشت و معتقد بود در نقشه‌های تاکتیکی‌اش، عبدی بازیکنی نخواهد بود که بتواند آنها را پیاده کند و این موضوع باعث شد گل محمدی در آغاز لیگ بیست‌وسوم، عبدی را در لیست مازاد قرار دهد و این بازیکن که در پرسپولیس تبدیل به یک چهره نیمکت نشین شده بود، راهی تراکتور شد. 

اگرچه یحیی فصل را در پرسپولیس تمام نکرد، اما جدایی قرضی مهدی عبدی هم دلیلی نبود که کادر فنی جدید پرسپولیس با بازگشت دوباره‌اش موافقت کنند و حال در لیگ بیست‌وچهارم و یکی از چهره‌های مهم در خط آتش تی‌تی‌ها خواهد بود.
او امید دارد بتواند در تمرینات با جلب رضایت دراگان اسکوچیچ، سرمربی کروات تراکتور، برای دیدار مقابل فولاد به صورت ثابت در ترکیب قرار گیرد تا بتواند مقابل سرمربی سابق خود، توانایی‌ها و پتانسیلش را ثابت کند.

دیدگاه‌ها