کد خبر : 2074775 | 15 مهر 1403 ساعت 00:45 | 14.8K بازدید | 9 دیدگاه

احتمال یک رباط صلیبی دیگر

مصدومیت شدید کارواخال: گریه کاپیتان رئال درآمد!

دنی کارواخال، ستاره رئال مادرید، در بازی مقابل ویارئال، دچار مصدومیتی جدی شد.

مصدومیت شدید کارواخال: گریه کاپیتان رئال درآمد!

به گزارش "ورزش سه"، برد خانگی رئال مادرید در دیدار با ویارئال، در لحظات پایانی تلخ شد. شاگردان کارلو آنچلوتی برای جبران شکست برابر لیل در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا به مصاف ویارئال رفتند و با اینکه نمایش چندان خوبی از خود ارائه ندادند، اما موفق شدند به پیروزی ۲-۰ برسند و سه امتیاز بازی را کسب کنند.

بردی که با مصدومیت جدی و نگران‌کننده دنی کارواخال در دقایق پایانی به کام رئال و هوادارانش تلخ شد. او با گریه و روی برانکارد زمین را ترک کرد و در همان ثانیه‌های ابتدایی پس از مصدومیتش، «رباط صلیبی» که این روزها در فوتبال پررنگ‌تر از قبل شده، به ذهن رئالی‌ها خطور کرد.

2091177

فاجعه برای رئالی‌ها در دقیقه ۹۴ رخ داد. جایی که کارواخال برای جدال بر سر توپ به سمت بازیکن ویارئال رفت و پس از برخورد شدید با او، با فریاد بلندی بر زمین افتاد.

2091179

بازیکنان رئال که نگران وضعیت هم‌تیمی‌شان بودند، دست‌هایشان را روی سرشان گذاشتند و بلافاصله درخواست کردند که کادر پزشکی به زمین برود. پزشکان لحظاتی وضعیت کارواخال را بررسی کردند و سپس او را که در حال گریه بود و نمی‌توانست روی پاهایش بایستد، با برانکارد از زمین خارج کردند.

مصدومیت این بازیکن از ناحیه زانو است و محتمل‌ترین نوع آسیب‌دیدگی که تاکنون مطرح شده، رباط صلیبی است که می‌تواند به معنای پایان فصل برای ستاره باتجربه باشد. مصدومیتی که با توجه به سن بالای او، می‌تواند منجر به بازنشستگی مدافع محبوب رئالی‌ها شود.

دیدگاه‌ها