کد خبر : 2074771 | 15 مهر 1403 ساعت 07:26 | 27.5K بازدید | 7 دیدگاه

پیشنهاد غیرعادی رئال مادرید به همسایه‌های برنابئو!

رئال مادرید به همسایگان ورزشگاه سانتیاگو برنابئو که به سر و صدای کنسرت‌های داخل این استادیوم اعتراض کرده بودند، پیشنهاد عجیبی داده است.

پیشنهاد غیرعادی رئال مادرید به همسایه‌های برنابئو!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه رئال مادرید به دلیل شکایات همسایگان از صدای بلند کنسرت‌ها، مجبور شد برنامه کنسرت‌های خود در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو را متوقف کند. این کنسرت‌ها که ستارگانی مانند تیلور سوئیفت و کارول جی را به این ورزشگاه آورده بود، به دلیل ایجاد مزاحمت‌های صوتی برای ساکنان ساختمان‌های مجاور، تا حداقل ماه مارس آینده لغو شده‌اند.

باشگاه رئال مادرید برای حل این مشکل، با کارشناسان مختلف در حال بررسی راهکارهایی برای کاهش این مزاحمت‌ها است. یکی از پیشنهادات این باشگاه به همسایگان غیرعادی به نظر می‌رسد. به گزارش رامون آلوارز دمون، خبرنگار، باشگاه رئال مادرید با برخی از همسایگان تماس گرفته و پیشنهاد داده است که ساختمان‌هایشان را عایق صوتی کنند تا مشکل صدا حل شود و کنسرت‌ها بتوانند دوباره برگزار شوند.

با این حال، حداقل دو گروه از همسایه‌ها که این پیشنهاد را دریافت کرده‌اند، به طور قاطعانه آن را رد کرده‌اند. باید دید که سایر همسایه‌ها چه پاسخی به این پیشنهاد خواهند داد و آیا رئال مادرید می‌تواند راه حلی برای این مشکل پیدا کند یا خیر.

2091169

دیدگاه‌ها