کد خبر : 2074767 | 15 مهر 1403 ساعت 00:35 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

اینتر ۳-۲ تورینو: تورام برای برد کافی بود

اینتر در آخرین دیدار پیش از فیفا دی با نتیجه ۳-۲ از سد تورینو گذشت.

اینتر ۳-۲ تورینو: تورام برای برد کافی بود

به گزارش "ورزش سه"، اینتر در دیداری از هفته هفتم سری A میزبان تورینو بود و کار سختی برای به دست آوردن سه امتیاز نداشت. مارکوس تورام مرد اول زمین بود و با زدن سه گل و ثبت هت‌تریک، توانست تیمش را به پیروزی ۳-۲ برساند.

ترکیب دو تیم:

اینتر: سومر، بیسک، آچربی، باستونی، دی‌مارکو، مخیتاریان، چالهان‌اوغلو، فراتزی، دارمیان، مارتینز، تورام

تورینو: میلینکوویچ ساویچ، والوکیویچ، ماریپان، کوکو، پدرسن، ریچی، لینتی، جینیتیس، لازارو، زاپاتا، آدامز

سه اتفاق مهم در نیمه اول، اینتر را به کسب سه امتیاز نزدیک کرد. ابتدا در دقیقه ۲۰ تکل ماریپان روی پای تورام باعث شد که داور کارت قرمز را از جیبش دربیاورد و تورینو را ۱۰ نفره کند. داور ابتدا مدافع وسط تورینو را با کارت زرد جریمه کرده بود اما با دخالت VAR و بازبینی صحنه، رنگ کارت تغییر کرد.

پنج دقیقه پس از اخراج بود که تورام روی سانتر باستونی توانست دروازه ساویچ را باز کند. ۱۰ دقیقه بعد هم صحنه مشابهی رخ داد و باز هم تورام، این بار با کمک سانتر آچربی، اختلاف را به دو گل رساند.

با اینکه اینتر بعد از ۱۰ نفره شدن تورینو به صورت کامل بازی را در اختیار داشت اما زاپاتا تنها یک دقیقه بعد از گل دوم تورام، توانست بازی را ۲-۱ کند تا تورینو با امیدواری به رختکن برود.

پایان نیمه اول

با این حال شاگردان اینزاگی با توپ پر نیمه دوم را آغاز و بارها دروازه تورینو را تهدید کردند تا این تیم فرصتی برای حمله و فکر کردن به گل دوم نداشته باشد. در دقیقه ۶۰ بود که تورام گل سوم را هم زد و با یک هت‌تریک، به بیشتر از یک ماه ناکامی و عدم گلزنی در لباس اینتر، پایان داد.

تورام در دقیقه ۶۸ احساس مصدومیت کرد و جایش را به مهدی طارمی داد اما این مهاجم نتوانست در حدود ۳۰ دقیقه زمانی که داشت، اولین گلش در سری A را به ثمر برساند. او در لحظات پایانی روی ریباند شوتی که توسط ساویچ دفع شده بود، یک موقعیت عالی شد اما این دروازه‌بان، ضربه او را هم در کمال ناباوری، مهار کرد تا انتظار طارمی برای گلزنی در سری A ادامه‌دار باشد.

تورینو هم به آب و آتش زد تا از شکست فرار کند اما تنها موفق به زدن یک گل، آن هم از روی نقطه پنالتی، شد تا نراتزوری در نهایت به پیروزی ۳-۲ برسد. با این برد اینتر در رده دوم ۱۴ امتیازی شد و پشت سر ناپولی‌ای قرار گرفت که با ۱۶ امتیاز صدرنشین است.

پایان بازی

توپ گلگل‌ها:

1مشکی

2091154

در دقیقه ۲۵ با سانتر عالی باستونی، تورام در موقعیتی مناسب قرار گرفت و با ضربه سر بازی را ۱-۰ کرد.

2مشکی

2091155

۱۰ دقیقه پس از گل اول، این بار آچربی توپ را برای تورام سانتر کرد و این مهاجم فرانسوی باز هم با ضربه سر دروازه تورینو را باز کرد.

2مشکی1

2091156

زاپاتا در دقیقه ۳۶ در سمت چپ محوطه جریمه اینتر صاحب توپ شد و با ضربه‌ای دقیق، یکی از گل‌ها را جبران کرد.

3مشکی1

2091158

تورام در دقیقه ۶۰ نیز گل سوم خود و تیمش را زد. پس از اینکه ساویچ ضربه سر مارتینز را مهار کرد، توپ در مقابل دروازه به تورام رسید و او با ضربه‌ای چکشی آن را به تور چسباند.

3مشکی2

2091159

در دقیقه ۸۶ پس از خطای چالهان‌اغلو بر روی ماسینا، داور نقطه پنالتی را نشان داد و ولاسیچ برای تورینو گلزنی کرد تا بازی ۳-۲ شود.

دیدگاه‌ها