کد خبر : 2074766 | 15 مهر 1403 ساعت 00:34 | 28.4K بازدید | 5 دیدگاه

مهدی خودش هم باور نمی‌کرد

آه و افسوس طارمی: چطور این توپ گل نشد!

مهدی طارمی در لحظات پایانی بازی مقابل تورینو یک فرصت طلایی برای گلزنی را از دست داد.

آه و افسوس طارمی: چطور این توپ گل نشد!

به گزارش "ورزش سه"، اینتر در بازی هفته هفتم سری A به مصاف تورینو رفت و در بازی خانگی به سختی حریف 10 نفره‌‌اش را با نتیجه 3-2 شکست داد.

در این بازی ابتدا مارکوس تورام اینتر را با دو گل پیش انداخت و پس از گل زاپاتا برای تورینو، تورام هت‌تریکش را در نیمه دوم تکمیل کرد.

با وجود اخراج ماریپان در دقیقه 20، تورینو تا دقایق پایانی بازی به دنبال کسب حداقل یک امتیاز بود در فاصله کم با سوت پایان بازی توسط ولاسیچ به گل دوم هم رسید.

اینتر در حالی‌ که می‌توانست در این بازی برد راحت‌تری داشته باشد فرصت‌های قابل توجهی را از دست داد که یکی از آن‌ها توسط مهدی طارمی از دست رفت.

پس از اینکه بازی وارد وقت‌های اضافه شد، اینتر برای اختلاف تفاضل گل بیشتر فشار آورد و یک موقعیت طلایی به طارمی رسید، اما شانس با مهاجم ایرانی اینتر یار نبود.

در دقیقه 4+90 پیتر زیلنسکی در نزدیکی محوطه جریمه یک بازیکن را از مقابل برداشت و ضربه محکم پای راستش را به سمت دروازه فرستاد. در همین لحظه طارمی به سمت دروازه حرکت کرد.

پس از مهار ضربه زیلنسکی، طارمی که در آفساید قرار نداشت دو یا شاید سه قدم با دروازه فاصله داشت تا با گلزنی در این بازی یکبار دیگر توانایی‌های خود را ثابت کند اما ضربه درست به جایی که دروازه‌بان شیرجه زده بود، به بیرون رفت و کرنر به سود اینتر اعلام شد.

2091160

طارمی که تلاش زیادی برای گلزنی در این دیدار داشت و یک موقعیت تک به تک را هم در دقیقه 80 از دست داده بود، به شدت از این ناکامی ناراحت شد و خراب شدن این شانس گل را باور نداشت.

دیدگاه‌ها