کد خبر : 2074764 | 15 مهر 1403 ساعت 08:45 | 6.6K بازدید | 1 دیدگاه

کاظمیان: می‌خواهم به تیم ملی برسم

وینگر تیم فوتبال آلومینیوم اراک هدف اصلی‌اش در فصل جدید را پوشیدن پیراهن تیم ملی عنوان کرد.

کاظمیان: می‌خواهم به تیم ملی برسم

به گزارش "ورزش سه"، برد پر گل آلومینیوم اراک مقابل ذوب آهن یکی از ویژه‌ترین اتفاقات مسابقات هفته هفتم لیگ برتر بود. دیداری که در آن محمدامین کاظمیان ستاره ایرالکو بود و در روند رو به جلوی تیمش تاثیر زیادی داشت. او درباره این بازی به خبرنگار ما گفت: «خوشحالم که توانستیم با نتیجه خوبی برنده این بازی شویم. در طول هفته تمرینات تاکتیکی مناسبی داشتیم و خدا را شکر می‌کنم که با ارائه نمایش مقتدرانه جلوی تیم خوب ذوب ‌آهن جواب گرفتیم و با دست پر به اراک برگشتیم.»

وی درباره عملکردش تا به اینجای فصل که شامل دو گل، یک پاس گل و یک کسب پنالتی بوده، عنوان کرد: «واقعیت این است که من امسال پیشنهادات خوبی داشتیم منتها چون از شخص آقای مجتبی حسینی شناخت داشتم تصمیم گرفتم به آلومینیوم بیایم و زیر نظر ایشان کار کنم. از تیم‌هایی پیشنهاد داشتم که هیچ بازیکنی آنها را رد نمی‌کند ولی من آلومینیوم را انتخاب کردم تا اینجا به ثباتی که مدنظرم است برسم و به تیم ملی دعوت شوم. هدف اصلی من این است که به تیم ملی برسم و امیدوارم آقای قلعه نویی بازی ما را هم ببیند و بتوانم نظر ایشان را جلب کنم.»

2091239

هافبک هجومی آلومینیوم در واکنش به اینکه "فکر می‌کرد به چنین بردی برسند؟" پاسخ داد: نیمه اول شرایط بازی سخت بود. ذوب آهن تیم باشخصیتی است ولی ما هم طبق شرایطی که پیش رفتیم به هدفمان رسیدیم. در همان نیمه اول می‌توانستم دو مرتبه گل بزنم اما کم شانس بودم ولی در شروع نیمه دوم گل دوم تیم را زدم. در ادامه هم که ذوب آهن جلو کشید و ما روی ضد حملات برنامه داشتیم که باز هم به آنچه می‌خواستیم رسیدیم و دو گل دیگر هم زدیم. پیش‌بینی یک بازی سخت را داشتیم اما می‌دانستیم که برنده می‌شویم.

کاظمیان درباره شادی بعد از گلش گفت: «آن حرکت مفهوم خیلی خاصی نداشت. با یکی از دوستانم روی نیمکت هماهنگ کرده بودم که اگر زدم این کار را انجام دهم و به قولم عمل کردم.»

او در پایان درباره شرایط آلومینیوم در تعطیلات فیفادی اظهار داشت: «دو سه روز تمرینات تیم ما تعطیل است و سپس برنامه‌هایمان را از سر می‌گیریم. با شروع لیگ با فولاد و سپاهان و تراکتور بازی داریم که سه بازی بسیار سخت به حساب می‌آید. قطعا با نتیجه گرفتن از این تیم‌ها در جدول لیگ به ثبات شخصیتی خواهیم رسید. البته که این تعطیلات خیلی به نفع بازیکنان نیست چرا که باعث می‌شود بدنسازی کنیم و دوباره وارد فاز بازی شویم که این موضوع احتمال مصدومیت را افزایش می‌دهد.»

دیدگاه‌ها