کد خبر : 2074763 | 15 مهر 1403 ساعت 00:19 | 2.7K بازدید | 0 دیدگاه

وقتی قلی‌زاده نبود، لخ پوزنان باخت!

ملی‌پوش ایرانی لخ پوزنان حضور تعویضی در شب شکست تیمش مقابل موتور لوبلین داشت.

وقتی قلی‌زاده نبود، لخ پوزنان باخت!

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه رقابت‌های هفته یازدهم لیگ استراکلاسا لهستان، تیم لخ پوزنان که علی قلی‌زاده را مثل دیدارهای قبل دور از ترکیب و روی نیمکت داشت، از ساعت 21:45 شنبه شب (به وقت ایران) در ورزشگاه پوزنان به مصاف تیم موتور لوبلین رفت.

لخ پوزنان که در هشت هفته گذشته لیگ لهستان هیچ شکستی نداشته و روند فوق‌العاده‌ای با کسب 1 تساوی و 6 پیروزی دنبال می‌کرد، در مسابقه با موتور لوبلین قبل از ورود ملی‌پوش ایرانی‌اش با نتیجه دو بر یک عقب افتاد و نتوانست نتیجه را جبران کند.

یاران قلی‌زاده در دیدار خانگی مقابل موتور لوبلین نتوانستند روند شکست ناپذیری خود را برای نُهمین بازی پیاپی در لیگ استراکلاسا لهستان دنبال کنند و با نتیجه دو بر یک مغلوب شدند، اما صدرنشینی خود در این رقابت‌ها با 23 امتیاز را حفظ کردند.

وینگر ایرانی لخ پوزنان در دیدار مقابل موتور لوبلین در دقیقه 66 به زمین آمد و یازدهمین بازی خود در فصل جاری لیگ استراکلاسا لهستان را انجام داد.

علی قلی‌زاده در حضور حدودا 30 دقیقه‌ای مقابل موتور لوبلین 19 پاس با دقت 89 درصدی، دو شوت، یک شانس گلزنی، 34 لمس توپ، یک دریبل موفق، سه پاس بلند صحیح، دو واکنش دفاعی موفق، چهار بازیابی توپ و دو برد در نبردهای زمینی داشت.

2091151

دیدگاه‌ها