کد خبر : 2074758 | 15 مهر 1403 ساعت 00:08 | 46.8K بازدید | 3 دیدگاه

خوزستانی‌ها هم به او فحش دادند، هم سنگ پرت کردند!

شعارهای توهین آمیز هواداران استقلال علیه کامارا

هواداران استقلال خوزستان در جریان دیدار با سپاهان اصفهان اتفاقی بسیار ناشایست را رقم زدند که مورد توجه قرار گرفت.

شعارهای توهین آمیز هواداران استقلال علیه کامارا

به گزارش "ورزش سه"، ابوبکر کامارا، مهاجم اهل موریتانی تیم سپاهان اصفهان که بسیار بازیکن با تجربه و توانمندی محسوب می‌شود، در دیدار امروز تیمش مقابل استقلال خوزستان در ترکیب ثابت قرار گرفت و حتی با تاثیرگذاری روی تک گل تیمش که توسط لیموچی به ثمر رسید، موفق شد یک پاس گل به نام خودش ثبت کند. 

با این حال در جریان دیدار امشب استقلال خوزستان و سپاهان اصفهان که این دیدار در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می‌شود، اتفاق ناشایست و عجیب از سمت هواداران استقلال صورت می‌گیرد.

در دقیقه ۷۳، ژوزه مورایس، سرمربی پرتغالی سپاهان، تصمیم داشت این مهاجم را از ترکیب تیمش خارج کند و کاوه رضایی را به جای او وارد کند، اما این بازیکن پیش از تعویض، روی زمین نشسته بود و پس از اینکه زاهدی فر داور بازی به سمتش آمد بلند شد و آرام آرام از سمت چپ به سمت خط طولی رفت و زمین بازی را ترک کرد.

با این حال وقتی او مشغول ترک زمین بود، یکی از هواداران به سمت او سنگ پرتاب کرد و این موضوع زمانی عجیب می‌شود که در طی این مدت که نزدیک به یک دقیقه زمان می‌برد، هواداران استقلال خوزستان شعارهای بسیار ناشایست و زشتی را علیه این مهاجم موریتانیایی-فرانسوی فریاد می‌دهند که با آیین و فرهنگ مردمان ایران ناسازگاری دارد. 

با این حال کامارا انتظار داشت داور بازی از او حمایت کند، چرا که هواداران تیم میزبان برای او دردسرساز شده بودند، اما در کمال تعجب پیام حیدری با کارت زرد به سمت او رفت و مهاجم خارجی سپاهانی‌ها را جریمه کرد که این موضوع باعث درگیری بازیکنان دو تیم شد. 

به هر ترتیب باید دید آیا ناظر بازی در لیست پایان این دیدار این موضوع را به کمیته انضباطی گزارش داده یا قرار نیست با این رفتار عجیب هواداران استقلال خوزستان برخورد شود.

دیدگاه‌ها