کد خبر : 2074755 | 14 مهر 1403 ساعت 23:54 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

نمی‌خواهم محروم شوم، خداحافظ

مرادمند: آقای داور، نیازی به پنالتی گرفتن نبود!

مدافع استقلال معتقد است شوک مناسبی به تیمش وارد شده و در ادامه شرایط بهتر می‌شود.

مرادمند: آقای داور، نیازی به پنالتی گرفتن نبود!

به گزارش "ورزش سه"، محمدحسین مرادمند بعد از پیروزی دو بر یک استقلال مقابل هوادار در جمع خبرنگاران گفت: خوشحالم که توانستیم دل هواداران‌مان را شاد کنیم. یک چیز دیگر باید بگویم. اینجا جا دارد از آقای نکونام تشکر کنم. بالاخره برای نام استقلال زحمت کشید.

او ادامه داد: مسئله مهم این است که برای موفقیت یک تیم باید کل مجموعه همدل باشند. الان یک شوکی برای استقلال رقم خورد و یک اتفاقات خوبی با همدلی همراه است.

مدافع تیم فوتبال استقلال با اشاره به اتفاقات دیدار با هوادار تاکید کرد: شرایط سخت بود و ما بابت باخت دربی تحت فشار بودیم. خدا را شکر توانستیم سه امتیاز مسابقه را بگیریم. ما یک فوتبال خوب ارائه کردیم. شاید می‌توانستیم در این بازی پنج یا شش گل بزنیم، اما نشد.

مرادمند با اشاره به وضعیت داوری مسابقه خاطر نشان کرد: نمی‌خواهم محروم شوم. ابتدا به آقای داور خسته نباشید می‌گویم. دوم اینکه جا دارد کارشناسان صحنه‌های بازی را ملی نگاه کنند. بازی‌های لیگ نخبگان و بازی‌های خارجی که ما می‌بینیم، به خدا این صحنه‌ها خطا نیست. زحمت و اعتمادبه‌نفس ما را زیر سؤال نبرید. بازی داشت 2 بر صفر می‌شد. در دقیقه 4+90 لزومی نبود که... . خیلی ممنون خداحافظ شما!

دیدگاه‌ها