کد خبر : 2074752 | 14 مهر 1403 ساعت 23:48 | 10.6K بازدید | 1 دیدگاه

با درایت بچه‌ها ۳ امتیاز را گرفتیم

سرپرست استقلال: روند تغییرات طولانی است

ایمان عالمیان معتقد است استقلالی‌ها علی‌رغم تغییراتی که داشتند بسیار خوب بازی کردند.

سرپرست استقلال: روند تغییرات طولانی است

به گزارش "ورزش سه"، تیم استقلال که حالا تغییرات بسیار زیادی را در کادر فنی خود تجربه کرده، در دیدار مقابل هوادار با حضور سهراب بختیاری‌زاده، سرمربی موقت و جدید این تیمريال پس از هفته‌های ناکامی به ۳ امتیاز برسد.

ایمان عالمی، سرپرست تیم استقلال، پس از پایان این دیدار در ورزشگاه شهر قدس که با نتیجه ۲ بر 1 به سود آبی‌ها خانمه پیدا کرد، در میکسدزون حضور پیدا کرد و اظهار داشت: این پیروزی را به همه هواداران عزیز استقلال تبریک می‌گویم. این تغییرات هم می‌دانید که زمان می‌برد تا کامل شویم ولی با این حال دیدید که بچه‌ها امروز عملکرد خوبی داشتند.

ویدئو: 355083

وی افزود: حتی می‌شد با موقعیت‌هایی که بچه‌ها داشتند با ۳ گل بیرون بیاییم. در نیمه دوم هم باید بگویم که خیلی معمولی بود که چنین وضعیتی پیش بیاید و ما به عقب برویم. این اتفاق به هر حال افتاد اما خداراشکر با درایت بچه‌ها، بازی خوبی ارائه دادیم و سه امتیاز را گرفتیم.

سرپرست آبی‌های پایتخت در مورد تاخیر استقلال در ورود به زمین گفت: ما سر زمان وارد زمین شده بودیم ولی تیم هوادار مسیر را گم کرده بودند و با تاخیر وارد شدند. به هر حال دوست داشتند بازی با تاخیر برگزار شود و این هم بگویم که VAR امروز آماده بود اما تلویزیون ما نه.

دیدگاه‌ها