کد خبر : 2074751 | 14 مهر 1403 ساعت 23:43 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

نگرانی بابت سقوط نداریم

محبی: VAR در صحنه خطای سیلوا دوربین کم داشت

صائب محبی معتقد است هوادار روزهای بهتری پیش رو دارد و آنها بابت سقوط نگران نیستند.

محبی: VAR در صحنه خطای سیلوا دوربین کم داشت

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های هفته هفتم لیگ برتر، هوادار میزبان استقلال در ورزشگاه شهر قدس بود که این مسابقه با نتیجه دو بر یک به سود استقلال به پایان رسید.

صائب محبی، کاپیتان هوادار، پس از شکست تیمش مقابل استقلال در ابتدای صحبت‌هایش گفت: قبل از هرچیزی بخاطر درگذشت معدنچیان طبس به جامعه کارگری تسلیت می‌گویم. با افتخار می‌گویم پدرم کارگر بازنشسته معدن ذغال سنگ بوده و جزو سخت‌ترین کارها است. بازی خیلی خوبی بود.

ویدئو: 355076

او در مورد صحنه مشکوک در نیمه اول گفت: در نیمه اول وقتی ۰-۰ بودیم برخوردی که با دست سیلوا اتفاق افتاد می‌توانست همه چیز را برای ما عوض کند، ولی متاسفانه در شروع بازی هم، آقای مهدوی گفت که چند دوربین کم است و احتمالا آفسایدها را VAR نتواند تشخیص بدهد. این مشکلات فوتبال برای ما طبیعی است و ما باید روی خودمان تمرکز کنیم. به نظرم نیمه دوم را بردیم و اگر از موقعیت‌هایمان استفاده می‌کردیم می‌توانستیم پیروز این بازی باشیم.

محبی درباره سرنوشت تیمش در لیگ گفت: قطعا می‌مانیم. ما به سقوط فکر نمی‌کنیم. تا اینجای کار خیلی پیشرفت داشتیم. درست است که دیر شروع کردیم، ولی قطعا رفته رفته بهتر می‌شویم و اصلا نگرانی بابت سقوط نداریم.

دیدگاه‌ها