کد خبر : 2074748 | 14 مهر 1403 ساعت 23:38 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

پاسخ غیرمنتظره بیلسا به اظهارات جنجالی سوارز

مارچلو بیلسا، سرمربی تیم ملی اروگوئه، در واکنش به مصاحبه جنجالی لوئیز سوارز بر علیه او، به تمجید از این بازیکن پرداخت.

پاسخ غیرمنتظره بیلسا به اظهارات جنجالی سوارز

به گزارش "ورزش سه"، لوئیز سوارز، ستاره سابق تیم ملی اروگوئه، صبح دیروز برعلیه مارچلو بیلسا، سرمربی کنونی تیم ملی کشورش، صحبت‌های جنجالی را مطرح کرد که حسابی خبرساز شدند. سوارز در خصوص رفتار بیلسا در اردوی تیم ملی اروگوئه اظهار داشت: "بسیاری از بازیکنان جلسه‌ای برگزار کردند تا از مربی بخواهند که حداقل به ما صبح بخیر بگوید. چرا که بیلسا معتقد بود در کمپ تیم ملی هیچ یک از مربیان اجازه ندارند به بازیکنان سلام کنند و حتی با آنها غذا بخورند."

اظهارات جنجالی سوارز علیه بیلسا اما خیلی زود با واکنش مربی باتجربه آرژانتینی همراه شد. او در کنفرانس خبری خود در اروگوئه در مورد صحبت‌های سوارز گفت: "زمان لوئیز در... ببخشید! باید به او بگویم لوئیز سوارز چرا که اعتماد به نفس این را ندارم که او را با اسم کوچک صدا کنم.

بنابراین دورانی که با لوئیز سوارز در تیم ملی گذراندم بسیار خوب و بی‌نقص بود. او یک بازیکن باشخصیت، خوش اخلاق، باسخاوت و فداکار بود که همواره ثابت کرده تیم ملی کشورش برای او بسیار مهم‌تر از خودش است.

صحنه‌هایی از او در تمرینات می‌دیدم که شاید پنجاه بار فیلمش را مشاهده می‌کردم. یک بار از او پرسیدم که در زدن ضربات، هدفت فقط شوت به سمت مرکز دروازه است؟ که او پاسخ داد خیر. من به هرجای دروازه که دلم بخواهد ضربه می‌زنم. این تفاوت بزرگ لوئیز سوارز با دیگر مهاجمان است که تنها هدف‌شان شوت زدن به سمت چارچوب است. صحبت دیگری در خصوص سوارز ندارم."

2090297

دیدگاه‌ها