کد خبر : 2074744 | 15 مهر 1403 ساعت 05:12 | 17.4K بازدید | 5 دیدگاه

دستمزد پوگبا در یووه فاش شد: فقط ۲۰۰۰ یورو!

پل پوگبا در طول دوران محرومیتش به دلیل مثبت شدن آزمایش دوپینگ کمترین دستمزد ممکن را از یوونتوس دریافت می‌کند.

دستمزد پوگبا در یووه فاش شد: فقط ۲۰۰۰ یورو!

به گزارش "ورزش سه"، پوگبا پس از ترک منچستریونایتد و پیوستن به یوونتوس نتوانست روزهای خوب گذشته را در این تیم تکرار کند و مصدومیت‌های متعدد و طولانی مدت باعث شد که از ترکیب این تیم دور بماند، اما در ابتدای فصل گذشته بالاخره توانست با پیراهن این تیم به میدان برود.

اما مثبت شدن تست دوپینگ او پس از یکی از دیدارهای یووه در فصل گذشته باعث شد که این بازیکن از سوی کمیته بین‌المللی ضد دوپینگ به مدت چهار سال از حضور در میادین محروم شود و بسیاری معتقد بودند که این پایان دوران فوتبال او خواهد بود.

با این حال، این ستاره فرانسوی تصمیم گرفت که به دادگاه عالی ورزش شکایت کند و خواهان کاهش مدت دوران محرومیتش شود چون مدعی بود که دوپینگش غیرعمد بوده و حالا این دادگاه اعلام کرده است که او پس از سپری کردن ۱۸ ماه از دوران محرومیتش می‌تواند بار دیگر در میادین حضور پیدا کند.

2091128

در روزهای گذشته شایعات بسیاری درباره عدم علاقه یوونتوس به ادامه همکاری با این بازیکن و تلاشش برای فروش او به باشگاهی دیگر پس از پایان مدت محرومیتش به گوش رسیده است و حالا روزنامه گاتزتا دلو اسپورت مدعی شده است که او در طول این مدت کمترین دستمزد ممکن را از باشگاه یووه دریافت کرده است.

دستمزد پوگبا در قرارداد اصلی که با باشگاه یوونتوس امضا کرده بود سالانه ۹ میلیون یورو بود، اما این روزنامه ایتالیایی خبر داده است که او در طول مدت محرومیتش ماهانه تنها مبلغی نزدیک به ۲۳۰۰ یورو از این باشگاه دریافت کرده است که به دلیل ضرر وارد شده به یووه پس از اتفاقات رخ داده برای او بود.

با وجود تمامی این اتفاقات، منابع نزدیک به این بازیکن مدعی شده‌اند که او همچنان مایل است که به حضورش در یوونتوس ادامه دهد و تمریناتش را از چند ماه دیگر از سر خواهد گرفت تا بتواند پس از پایان مهلت محرومیتش در ماه مارس در ترکیب این تیم به میدان برود.

دیدگاه‌ها