کد خبر : 2074742 | 15 مهر 1403 ساعت 06:19 | 13K بازدید | 3 دیدگاه

چلسی از همین حالا نگران حاشیه‌های ستاره جوان!

کندری پائز، ستاره ۱۷ ساله اکوادوری که در تابستان آینده به چلسی اضافه خواهد شد، با حضور در یک مهمانی شبانه در کشورش بار دیگر خبرساز شده است.

چلسی از همین حالا نگران حاشیه‌های ستاره جوان!

به گزارش "ورزش سه"، کندری پائز ستاره ۱۷ ساله فوتبال اکوادور که بعد از درخشش در لیگ کشورش مورد توجه باشگاه چلسی قرار گرفت و سال گذشته قرارداد خود را از شروع تابستان ۲۰۲۵ با چلسی به امضا رساند، بار دیگر با حضور در یک کلوپ شبانه در کشورش حاشیه ساز شده است.

اوایل ماه مارس سال جاری بود که پائز به همراه دو بازیکن دیگر تیمش با حضور در کلوپ شبانه‌ای در اردوی آمریکا بسیار خبرساز شدند. چرا که طبق قوانین کشور آمریکا حضور افراد زیر ۱۸ سال در چنین مکان‌هایی ممنوع بود و حضور این بازیکن ۱۷ ساله حسابی برای او دردسرساز شد. با این حال فدراسیون فوتبال اکوادور برای جلوگیری از ایجاد حاشیه بیشتر وارد عمل شد و خبر از برخورد جدی با این بازیکن دادند.

حالا و با وجود گذشت هشت ماه از آن اتفاقات، پائز بار دیگر دست به تکرار چنین حرکتی زده و این بار در کشور خودش با حضور در یک مهمانی شبانه حسابی جنجال به پا کرده است. اقدام پائز این بار منجر به ناراحتی و واکنش سباستین بکاسسه، سرمربی تیم ملی اکوادور، شده است.

2091124

سرمربی تیم ملی اکوادور در خصوص پائز گفت: "مدام او را زیر نظر دارم و از اقداماتی که در اردوهای باشگاهی انجام می‌دهد آگاه هستم. رفاقت نزدیکی با او دارم و به همین دلیل نگرانش هستم. او بازیکن بسیار مستعدی است اما ادامه این روند برای پائز بسیار خطرناک است. چرا که با ادامه این روند ممکن است شانس بازی در تیم ملی را از دست بدهد.

او با وجود سن کمش به تیم بزرگی‌ منتقل شده و حالا عضو ثابت تیم ملی است. اگر قانون محدویت سنی خروج بازيکنان زیر ۱۸ سال از اکوادور نبود، او حالا در چلسی بود و بنظرم از اینگونه حواشی دور می‌شد. امیدوارم دیگر چنین اقداماتی از سوی پائز صورت نگیرد."

دیدگاه‌ها