کد خبر : 2074740 | 14 مهر 1403 ساعت 23:26 | 53.7K بازدید | 0 دیدگاه

مهدی گودرزی، پنالتی و باز هم انتقام:

یک سعید مهری جدید در حوالی استقلال!

مهدی گودرزی بازیکنی که مورد توجه استقلال قرار گرفته بود، اما شرایط حضورش در این تیم فراهم نشد، مقابل آبی‌ها گلزنی کرد.

یک سعید مهری جدید در حوالی استقلال!

به گزارش "ورزش سه"، مهدی گودرزی، بازیکن جوان تیم فوتبال هوادار، امروز در دقایق پایانی دیدار با استقلال از روی نقطه پنالتی مقابل این تیم گلزنی کرد و اولین گل فصل بنفش‌پوشان تهران را به ثمر رساند، این گل تاثیر چندانی روی روند مسابقه نداشت، اما شرایطی که در پیش فصل مسابقات برای گودرزی ایجاد شده بود را تا حدودی جبران کرد!

گودرزی که با پیشنهاد باشگاه استقلال مواجه شده بود یک بار برای دیدار با سرمربی و شانس حضور در ترکیب استقلال مقابل کمپ حجازی حضور پیدا کرده بود و این درحالی بود که حراست آن مجموعه این بازیکن را نشناخته بود و اجازه ورود به او نداد و با هماهنگی‌هایی که صورت گرفت دقایقی وارد کمپ حجازی شد.

مدتی بعد او با کوله پشتی، پیراهن راه راه و چهره‌ای که نشان می‌داد سن و سال زیادی ندارد در مقابل دفتر باشگاه استقلال حضور پیدا کرد و تصاویری که از او منتشر می‌شود، در فضای مجازی ترند شده بود که استقلال می‌خواهد از مدرسه بازیکن جذب کند!

2091118

گودرزی در این فصل در تمامی مسابقات هوادار فیکس بازی کرده و امروز مقابل خط هافبکی قرار گرفت که در بالاترین سطح فوتبال (کاکوتا-ماشاریپوف-اندونگ) به میدان رفته‌اند و این بازیکن جوان حداکثر توان خود را برای تقابل با آنها به کار گرفت.

گودرزی در دقیقه پایانی مسابقه از روی نقطه پنالتی دروازه استقلال را باز کرد تا پنالتی‌های دقایق پایانی فرصتی برای انتقام جویی و فریاد زدن بازیکنانی باشد که در فضای مجازی بارها نیش و کنایه شنیدند و زندگی فوتبالیشان تحت تاثیر قرار گرفت!

طبق گفته گودرزی او با باشگاه استقلال به توافقات نهایی رسیده بود، اما باشگاه هوادار اجازه جدایی به این بازیکن نداد.

دیدگاه‌ها