کد خبر : 2074729 | 15 مهر 1403 ساعت 03:42 | 18K بازدید | 6 دیدگاه

مقصد باورنکردنی مهاجم سابق رئال: لیگ مالزی!

خسه رودریگز با امضای قراردادی به عنوان بازیکن آزاد به باشگاه جوهور دارالتعظیم در لیگ مالزی پیوست.

مقصد باورنکردنی مهاجم سابق رئال: لیگ مالزی!

به گزارش "ورزش سه"، خسه یکی از بازیکنانی بود که در آکادمی رئال مادرید رشد کرد و بسیاری منتظر تماشای درخشش او در تیم اول رئال بودند و این بازیکن توانست در ۶۳ بازی هم با پیراهن تیم اول به میدان برود و ۱۳ گل هم برای این تیم به ثمر رساند.

با این حال، شرایط مطابق میل او پیش نرفت و این بازیکن پس از مصدومیتی بسیار سخت و طولانی در نهایت در سال ۲۰۱۶ تصمیم گرفت که رئال مادرید را ترک کند و با امضای قراردادی راهی پاری سن ژرمن شد تا حضور در فوتبال فرانسه را هم تجربه کند، اما مصدومیت‌های متعدد و طولانی مدت باعث شد که نتواند در این تیم هم بدرخشد.

او در طول چند سال گذشته بارها به صورت قرضی در تیم‌های مختلف بازی کرد و آخرین حضورش در فوتبال اروپا در سال ۲۰۲۳ در ترکیب سمپدوریا بود و امروز در اقدامی غیر منتظره تصمیم گرفت که راهی فوتبال مالزی شود و قراردادی را به عنوان بازیکن آزاد با باشگاه جوهور دارالتعظیم با دستمزد سالانه ۷۰۰ هزار یورویی امضا کرد.

2091107

خسه در حالی در سن ۳۱ سالگی به لیگ مالزی رفته که بسیاری معتقد بودند که این بازیکن می‌تواند یکی از ستاره‌های درخشان رئال مادرید باشد، اما زندگی حرفه‌ای او به شکل دیگری پیش رفت تا حالا فرسنگ‌ها از سانتیاگو برنابئو و فوتبال اروپا فاصله داشته باشد.

دیدگاه‌ها