کد خبر : 2074719 | 15 مهر 1403 ساعت 04:16 | 1.4K بازدید | 5 دیدگاه

چلنج‌های جالب گاریدو با داور چهار

سرمربی پرسپوليس لحظات جالبی را در وقت‌های تلف شده بازی پشت سر گذاشت.

چلنج‌های جالب گاریدو با داور چهار

به گزارش “ورزش سه”، پرسپوليس در ثانیه‌های پایانی دیدار مقابل چادرملو موفق به گلزنی شد تا با سه امتیاز ارزشمند از این جدال خارج شود.

گاریدو که تا دقیقه ۹۰ بار دیگر یک تساوی را مقابل نام تیمش می‌دید، برای رسیدن به برد حتی بیشتر از بازیکنان داخل زمین بی‌تابی می‌کرد.

او بعد از اعلام هشت دقیقه وقت اضافه برای این بازی چلنج جالبی با داور چهارم داشت؛ سرمربی اسپانیایی با ایما و اشاره در خصوص صحنه‌ها و مکان‌هایی که بازی با توقف مواجه شده، نسبت به وقت اضافه اعلام شده معترض بود. این در حالی بود که او مدعی بود در لحظه اعلام وقت اضافه هم بازی با توجه به مصدومیت بازیکن حریف متوقف بود و باید داور زمان بیشتری به وی می‌داد.

2091088

با این حال بعد از ثبت گل برتری در ششمین دقیقه از وقت اضافه، او بار دیگر با داور چهارم وارد گفتگو شد و این بار با اشاره به ساعت خود مدعی بود که زمان بازی طبق اعلام او تمام شده و این در حالی بود که داور با درخواست وی برای آرامش بیشتر، توضیحاتی به وی می‌داد.

گاریدو که لحظات خاصی را در وقت اضافه پشت سر گذاشت و در نهایت با پیروزی این جدال سخت را پایان داد، با سوت داور و مشت‌های گره شده به سمت بازیکنان تیمش رفت و جشن برد را برپا کرد.

دیدگاه‌ها