کد خبر : 2074706 | 14 مهر 1403 ساعت 22:11 | 9.4K بازدید | 2 دیدگاه

مهدی (طارمی) افتخار همه ماست؛

دانشگر: مشکلات حل نشود به مشکل می‌خوریم!

مدافع میانی سپاهان به شکل عجیبی از وجود مشکلات داخلی در باشگاه سپاهان حرف زد و از گفتن جزئیات خودداری کرد.

دانشگر: مشکلات حل نشود به مشکل می‌خوریم!

به گزارش "ورزش‌ سه"، محمد دانشگر، مدافع میانی تیم فوتبال سپاهان، در میکسدزون خبری ورزشگاه غدیر اهواز پس از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر استقلال خوزستان گفت: خدا را شکر. اول تبریک به تیم استقلال خوزستان می‌گویم که فوق‌العاده بودند. تیمی تاکتیکی با مربی و بازیکنان خوب. تیم خیلی خوبی بودند و لذت بردم.
او درباره نمایش سپاهان و کسب پیروزی هم گفت: ما سپاهان هستیم و باید هر بازی برای برد بازی کنیم. برای قهرمانی می‌جنگیم. بردن این بازی‌ها وظیفه است. خدا را شکر سه امتیاز را گرفتیم. خیلی مشکلات داریم. نمی‌خواهم درباره مشکلات حرف بزنم. چون به ممد آقا کریمی قول دادم درباره مشکلات حرف نزنم. امیدوارم امیدوارم مشکلات برطرف شود، چون تیم به مشکل می‌خورد.

ویدئو: 355056

دانشگر حرف‌های مبهش را در واکنش به این سوال که مشکلات مالی است یا خیر اینطور ادامه داد: قول دادم صحبتی نکنم. ممد آقا کریمی کاپیتان است و به احترام کاپیتان تیم صحبت نمی‌کنم. به او قول داده‌ام.
خبرنگاری در حالی که دانشگر از گفتن جزئیات مشکلات باشگاه سپاهان خودداری می‌کرد، درباره مهدی طارمی پرسید و او در واکنش به این سوال گفت: مهدی که باعث غرور همه ماست. مخصوصا همه بوشهری‌ها. حالا من برازجانی هستم. مهدی مال همه است. خدا را شکر که مهدی هر روز در حال پیشرفت است. در تیمی هم بازی می‌کند که من از بچگی دوستش دارم و امیدوارم همیشه بدرخشد.

دیدگاه‌ها