کد خبر : 2074702 | 15 مهر 1403 ساعت 02:46 | 946 بازدید | 0 دیدگاه

پرس و یارگیری شدید نساجی:

مهاجم ملوان بدون توپ هم در آرامش نبود (عکس)

یارگیری شدید هافبک نساجی با رضا غندی پور در صحنه گل نساجی جالب توجه بود.

مهاجم ملوان بدون توپ هم در آرامش نبود (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، روی صحنه گل اول تیم فوتبال نساجی که با ارسال از نقطه کرنر اتفاق افتاد، یارگیری شدیدی در میانه میدان در حال انجام بود و پرس شدیدی که در دستور کار نساجی قرار گرفته بود را نشان می‌داد!

بازی نساجی و ملوان یکی از زیباترین مسابقات فصل بود که توپ کمتر در میانه میدان دیده می‌شد و توپ روی دروازه دو تیم در جریان بود و این اتفاق در حالی رقم خورد که نساجی با منصور باقری و مهرداد رضایی و در سمت دیگر میدان امید نورافکن و نیما انتظاری هافبک‌های جنگنده‌ای بودند که بازیکنان هجومی را با پرس شدید و جنگ‌های میانه میدان، کار را برایشان سخت‌تر کرده بود.

2091057

روی صحنه گل اول نساجی، منصور باقری که در نیمه زمین نزدیک رضا غندی‌پور قرار داشت، در حالی که توپ روی دروازه ملوان بود سایه به سایه با مهاجم جوان ملوان حرکت می‌کرد و حتی در شرایطی که توپ فاصله زیادی با این بازیکن داشت اجازه نمی‌داد تا او آزادانه و در آرامش کار خود را دنبال کند.

اهمیت این مسابقه برای دو تیم باعث شده بود که سرمربیان با برنامه ویژه وارد زمین شوند و حتی در دقایقی که توپ در جریان نبود هم وظایفی را برای بازیکنان تیم خود شرح دهند و آنها با دقت این دستورات را پیاده کردند.

این مسابقه جذاب در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا دربی شمال برنده‌ای نداشته باشد.

دیدگاه‌ها