کد خبر : 2074696 | 14 مهر 1403 ساعت 21:49 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

محبوبیت بالای سید برای سامان

مدافع تیم فوتبال استقلال از واکنش دیدنی دروازه‌بان این تیم حسابی خوشحال شد.

محبوبیت بالای سید برای سامان

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال هوادار در حالی مقابل استقلال به میدان رفته که در این بازی یکی از بهترین فرصت‌های گلزنی خود در فصل جاری را از دست داد. حسین مهربان در دقیقه 43 در مصاف تک به تک با حسینی ناکام ماند تا حسرت گلزنی همچنان برای او و یارانش پابرجا بماند.

در این صحنه پیمان رنجبری در حالی توانست پاس موفقی به پشت مدافعان استقلال داشته باشد که اشتباه سامان فلاح کاملا مشهود بود. فلاح نه تنها از مهاجم حریف غافل شده بود، بلکه در بدترین زمان ممکن تعادل خود را از دست داد تا مهربان بدون هیچ مزاحمتی با حسین حسینی تک به تک شود و همه چیز برای گلزنی مهیا باشد.

قطعا اگر درخشش کاپیتان حسینی در این صحنه نبود نه تنها استقلال گل تساوی را خورده بود، بلکه اگر جریان بازی و نتیجه نهایی عوض می‌شد حلقه تقصیر آن تمام و کمال بر گردن سامان فلاح می‌افتاد. شاید به همین دلیل بود که وقتی حسینی توپ را در اختیار گرفت، سامان خودش را رساند و از او تشکر کرد.

فلاح در دوران مربی‌گری نکونام از هفته سوم لیگ برتر به ترکیب استقلال اضافه شد و قطعا برایش خیلی مهم است این وضعیت خود را حفظ کند. این نکته جالب را هم در نظر بگیرید که فلاح هنوز با استقلال در فصل جدید لیگ برتر طعم برد را نچشیده و قطعا خوشحال است که اشتباه او مانع از تداوم این موضوع نشد.

دیدگاه‌ها