کد خبر : 2074694 | 14 مهر 1403 ساعت 21:46 | 38.8K بازدید | 1 دیدگاه

اینزاگی به ترکیب بازی با اودینزه برگشت؛

خروج عجیب طارمی از 11 نفر با گل و 2 پاس گل

ستاره ایرانی اینتر با وجود درخشش در لیگ قهرمانان از ترکیب بازی امشب تیمش بیرون رفت.

خروج عجیب طارمی از 11 نفر با گل و 2 پاس گل

به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی که چهار شب قبل برای دومین بار در فصل 25-2024 در ترکیب اینتر حضور پیدا کرد و در دیدار هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا مقابل ستاره سرخ بلگراد بهترین بازیکن زمین بود و توانست یک گل به ثمر رساند و دو پاس گل بدهد، در مسابقه امشب در سری آ ایتالیا از جمع نفرات اصلی خارج شده است.

تیم فوتبال اینتر در حالی از ساعت 22:15 امشب در ورزشگاه جوزپه مه‌آتزا مقابل تورینو رده ششمی قرار می‌گیرد و یکی از دیدارهای هفته هفتم سری آ ایتالیا را برگزار کند که مهدی طارمی برخلاف انتظار در جمع 11 نفر اصلی نراتزوری دیده نمی‌شود.

مهاجم ایرانی اینتر که در 6 هفته گذشته سری آ ایتالیا در یک مسابقه حضور ثابت مقابل لچه داشته و یک پاس گل داده و در چهار دیدار دیگر به‌عنوان یار جانشین به زمین رفته، امشب هم احتمالا در نیمه دوم استفاده خواهد شد.

شاگردان سیمونه اینزاگی مثل تورینو 11 امتیاز در 6 دیدار اخیرشان به دست آوردند که در صورت کسب پیروزی برابر حریف امشب خود، شانس صعود تا رتبه سوم و حتی دوم را دارند.

ترکیب اینتر مقابل تورینو در شرایطی اعلام شده که اینزاگی تمام 11 نفر اصلی در دیدار هفته گذشته سری آ مقابل اودینزه که سه بر دو به پیروزی رسیدند را در زمین قرار داده که اسامی آنها را در ادامه می‌خوانید:

2091041

یان زومر، یان ‏بیسک، فرانچسکو آچربی، الساندرو باستونی، متئو دارمیان، داویده فراتسی، هاکان چالهان اوغلو، هنریک میختاریان، فدریکو دی‌مارکو، مارکوس تورام و لائوتارو مارتینز.

دیدگاه‌ها