کد خبر : 2074692 | 14 مهر 1403 ساعت 21:43 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

پیکفورد ثابت کرد حق دارد شماره یک باشد (عکس)

جردن پیکفورد، دروازه‌بان اورتون، در بازی مقابل نیوکسل پنالتی آنتونی گوردون را مهار کرد.

پیکفورد ثابت کرد حق دارد شماره یک باشد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اورتون در بازی هفته هفتم لیگ برتر انگلیس به مصاف نیوکسل رفته و این دیدار فرصت رویارویی جردن پیکفورد با هم‌تیمی سابقش بود.

این دیدار با تساوی بدون گل در نیمه اول دنبال می‌شد که خطای تارکوفسکی روی ساندرو تونالی منجر به خطای پنالتی شد. مدافع اورتون در محوطه جریمه پیراهن مهاجم ایتالیایی را کشید و داور VAR با بررسی این صحنه خطای پنالتی به سود تیم میهمان اعلام کرد.

آنتونی گوردون پشت این ضربه حساس ایستاد و پیکفورد با تشخیص صحیح مسیر ضربه مهاجم نیوکسل آن را مهار کرده و دروازه‌اش را بسته نگه داشت.

2091036

نیوکسل نسبت به اورتون بازی را بهتر مدیریت می‌کرد و در مقابل پیکفورد تا اواسط نیمه دوم این بازی که در جریان است موفق شد دروازه‌اش را بسته نگه دارد.

2091035

طرفداران اورتون علاقه زیادی به پیکفورد دارند و قبل از شروع بازی هم برای او سنگ تمام گذاشتند. در ورزشگاه خانگی تافی‌ها بنری با عکس پیکفورد به چشم می‌خورد که در کنار لوگوی اورتون، هشتگ شماره یک قرار داشت.

2091034

پیکفورد به غیر از اورتون، لقب شماره یک تیم ملی انگلیس را هم یدک می‌کشد که در لیست جدید سه شیرها برای فیفادی اکتبر با نیک پوپ، دروازه‌بان نیوکسل در بازی امشب و دین هندرسون رقابت خواهد کرد.

دیدگاه‌ها