کد خبر : 2074690 | 14 مهر 1403 ساعت 21:40 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

فلیک: خوشحالم که شزنی آمد، اما هنوز آماده نیست!

هانسی فلیک، سرمربی بارسلونا، خبر از غیبت وویژک شزنی دروازه بان جدید تیمش در بازی مقابل آلاوز داد.

فلیک: خوشحالم که شزنی آمد، اما هنوز آماده نیست!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در هفته نهم رقابت‌های لالیگا، فردا شب میهمان آلاوز خواهد بود. شاگردان‌ هانسی فلیک بعد از شکست سنگین ۴-۲ مقابل اوساسونا، امید زیادی به برد مقابل آلاوز و بازگشت به نوار پیروزی‌های متوالی خود دارند.

هانسی فلیک، سرمربی بارسلونا، در کنفرانس خبری قبل از بازی گفت: "آلاوز تیم خوبی است و می‌دانیم که بسیار تهاجمی بازی می‌کنند. بنابراین از بازیکنانم انتظار دارم که با ارائه یک بازی مالکانه و تهاجمی از دقیقه یک، فرصت ایجاد موقعیت را به حریف ندهند. مقابل چنین تیم‌هایی اگر مالکیت را از دست بدهیم دچار مشکل می‌شویم."

لامینه یامال، ستاره این فصل بارسلونا، در بازی مقابل اوساسونا کار را از روی نیمکت آغاز کرد و مقابل یانگ بویز نیز در دقیقه ۷۵ تعویض شد. تعویضی که منجر به ناراحتی او شد چرا که علاقه‌مند به حضور تا پایان بازی در میدان بود. سرمربی بارسلونا در این خصوص گفت: "طبیعی است که بازیکنی از تعویض ناراحت شود، چرا که همه دوست دارند بازی کنند. اما بازیکنان باید تصمیم سرمربی را بپذیرند. نگرش یامال کاملا مثبت است و این را در بازی مقابل آلاوز نیز ثابت خواهد کرد."

فلیک در خصوص جذب وویژک شزنی و احتمال بازی کردن او مقابل آلاوز افزود: "شزنی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد. اما متاسفانه برای بازی فردا همراه تیم نخواهد بود، زیرا فکر می‌کنم به زمان بیشتری برای آمادگی کامل نیاز دارد. او پس از تعطیلات بین‌المللی کاملا آماده خواهد بود و قطعا درون دروازه قرار خواهد گرفت.

2086561

به لطف تجربه، کیفیت فنی و شخصیت او، حضور شزنی در بارسلونا اتفاق بسیار بزرگی بود. اولین بار که با او هم کلام شدم، بسیار احساس صمیمیت بین ما برقرار بود. او گفت آماده است تا هرگونه کمکی از دستش برمی‌آید را در بارسلونا انجام دهد.

قطعا بازی برای بارسلونا تجربه مهمی برای او خواهد بود، چرا که اگر غیر از این بود، هرگز قید خداحافظی از فوتبال را نمی‌زد."

فلیک در پاسخ به این که از بین خوزه رامون دلافونته، مربی دروازبان‌های بارسلونا، و رابرت لواندوفسکی، چه کسی برای اولین بار پیشنهاد حضور شزنی در بارسلونا را داد گفت:" صددرصد دلافونته بود که اولین بار این پیشنهاد را مطرح کرد."

سرمربی بارسلونا همچنین در خصوص عملکرد ایناکی پنیا در بازی‌هایی که انجام داد و همچنین عملکرد احتمالی او در بازی مقابل آلاوز اضافه کرد: "فردا هم پنیا درون دروازه است. خوشحالیم که او را در تیم داشتیم و توانستیم بعد از مصدومیت مارک آندره تراشتگن روی او حساب کنیم. قطعا پنیا و شزنی کمک زیادی به یکدیگر تا پایان فصل خواهند کرد."

دیدگاه‌ها