کد خبر : 2074686 | 14 مهر 1403 ساعت 21:27 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

شهداب برنده بزرگ یک دعوا: حق به‌ حقدار رسید

شهداب یزد سرانجام مزد پافشاری خود بر سر مبین نصری را گرفت.

شهداب برنده بزرگ یک دعوا: حق به‌ حقدار رسید

به گزارش "ورزش سه"، شهداب یزد یکی از تیم‌هایی است که در زمینه پایه‌ها سرمایه‌گذاری خوبی کرده است به طوری که در بعضی از استان‌های دیگر غیر از یزد هم طرح استعدادیابی را تشکیل داده است.

یکی از بازیکنانی که این تیم روی او حساب ویژه‌ای باز کرده بود و در باشگاه شهداب یزد رشد کرده بود مبین نصری است که علی‌رغم داشتن قراردادی پنج ساله با این تیم در سال ۱۴۰۲ راهی تیم پیکان تهران شد و این باعث شد شهداب یزد از او شکایت کند.

این شکایت تا حصول نتیجه گیری بیش از یک سال طول کشید تا اینکه امروز کمیته انضباطی با استناد بر شواهد و همچنین اصل فقهی المومنون عند شروطهم، رای به محکومیت مبین نصری و قانونی دانستن حق شهداب یزد داد.

بر اساس رأی کمیته انضباطی حالا مبین نصری باید چهل درصد از قرارداد فصل قبل خود را تقدیم شهداب یزد کند تا یکی از سنگین‌ترین رای‌های کمیته انظباطی نصیب این ستاره والیبال ایران شود.

مبین نصری در حال حاضر در لهستان و باشگاه زاویرچه حضور دارد و این رای می‌تواند روی عملکردش تاثیر بدی بگذارد. حتی این احتمال وجود دارد این رأی سوژه رسانه‌های لهستانی نیز بشود. البته هنوز مشخص نیست مبلغ قرارداد مبین نصری با پیکان تهران چقدر بوده و او آیا تمامی قرارداد خود را از این باشگاه گرفته است یا خیر.

دیدگاه‌ها