کد خبر : 2074682 | 14 مهر 1403 ساعت 21:10 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

تمجید پپ از مهاجم فولام: مهار نشدنی بود

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، از عملکرد آداما ترائوره، مهاجم فولام، در بازی امشب تمجید کرد.

تمجید پپ از مهاجم فولام: مهار نشدنی بود

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در بازی هفته هفتم لیگ برتر انگلیس کار سختی مقابل فولام داشت و با نتیجه نزدیک 3-2 برنده شد.

سیتی در این بازی با گل آندریاس پریرا عقب‌ افتاد و سپس با گل‌های متئو کواچیچ در دقایق پایانی نیمه اول و دوم نتیجه را 2-1 کرد. جرمی دوکو دیگر گلزن سیتی در این بازی بود و مونیز هم دومین گل فولام را به ثمر رساند.

پپ گواردیولا می‌گوید هر دو تیم در این بازی شانس برد داشتند و همچنین از عملکرد آداما ترائوره در خط حمله فولام تعریف کرد.

پپ گواردیولا پس از پایان بازی گفت: "فشار زیادی وجود داشت و رقابت دو تیم تنگاتنگ بود. هم فولام و هم سیتی برای برد شانس داشتند. واقعاً خوب شروع کردیم، موقعیت‌هایی خلق کردیم و بعد از اینکه آن‌ها با پنج مدافع بازی کردند کار سخت شد، و وقتی این اتفاق می‌افتد، همیشه خطر وجود دارد اما در پایان توانستیم آن را مدیریت کنیم."

گلزنی کواچیچ؟

وقتی فولام با پنج بازیکن دفاع می‌کند، هیچکس نمی‌تواند متئو کواچیچ را کاور کند، مگر مهاجمی که همراه کواچیچ به جلو می‌رود. و هنگامی که این اتفاق می‌افتد، در انتقال توپ به خط حمله مشکل وجود دارد. ما از این سلاح استفاده کردیم و کواچیچ واقعاً خیلی خوب عمل کرد.

2090955

غیبت رودری؟

ما رودری را نداریم، متئو کواچیچ، ایلکای گوندوگان، مانوئل آکانجی و جان استونز و ریکو لوئیس را در آن پست داریم. باید جایگزین را پیدا کنیم، البته که حضور رودری در این بازی‌ها مهم است، اما واقعا خوب بازی کردیم.

گل جرمی دوکو؟

ما همیشه در مورد توانایی او در دریبل زدن، ارسال پاس آخر و همینطور ضربات پایانی او صحبت می‌کنیم. او روی توپ تاثیری باورنکردنی داشت. خیلی خوشحالم؛ او در بازی قبلی و این بازی خیلی خوب بود.

آداما ترائوره؟

آداما ترائوره مهارنشدنی بود. ما نمی‌توانستیم وقتی توپ را در اختیار داشت، حرکاتش را کنترل کنیم. به همین دلیل باید در محوطه 18 قدم خود دفاع می‌کردیم.

2091013

دیدگاه‌ها