کد خبر : 2074675 | 14 مهر 1403 ساعت 20:58 | 59.2K بازدید | 0 دیدگاه

درگیری رامین رضائیان و مهرداد شکار شد (عکس)

مهرداد محمدی و رامین رضائیان درگیری لفظی در زمین مسابقه پیدا کردند.

درگیری رامین رضائیان و مهرداد شکار شد (عکس)

به گزارش"ورزش سه"، در جریان بازی هوادار و استقلال تهران، رامین رضائیان و مهرداد محمدی، دو ستاره تیم استقلال، درگیری لفظی شدیدی پیدا کردند و به شدت نسبت به یکدیگر اعتراض کردند.

در موقعیتی که رامین رضائیان می‌توانست مهرداد را صاحب توپ کند، توپ را برای او ارسال نکرد تا مهرداد محمدی با فریادهای بلند به او اعتراض کند، رضائیان در ابتدا با علامت دست خود به نوعی از هم تیمی خود عذرخواهی کرد.

2091002

در ادامه اعتراض‌های مهرداد محمدی، رامین رضائیان از کوره در رفت و با فریادهای متقابل به هم‌تیمی خود واکنش نشان داد که چقدر اعتراض می‌کنی و جملاتی هم بین آنها رد و بدل شد.

2091003
2091004

این اتفاق در شرایطی افتاد که حتی یک سوم از زمان مسابقه هم نگذشته بود و بازی در شرایط سختی قرار نگرفته بود که بازیکنان باتجربه استقلال بخواهند نسبت به یکدیگر واکنش نشان دهند و ادبیات تند و پرخاشگری نسبت به هم صحبت کنند.

مهرداد محمدی بعد از مدت‌ها در ترکیب اصلی استقلال قرار گرفته است و انگیزه بالایی برای گلزنی دارد و تحت تاثیر این موضوع از اینکه همبازی‌اش او را در شرایطی که می‌توانست خلق موقعیت کند، صاحب توپ نکرده به شدت عصبانی شده بود.

این جدال و بحث خیلی طولانی نشد و بازیکنان استقلال به ادامه مسابقه مشغول شدند و دقایقی بعد از این صحنه آبی‌ها به گل اول مسابقه رسیدند.

دیدگاه‌ها