کد خبر : 2074669 | 14 مهر 1403 ساعت 20:53 | 17.2K بازدید | 0 دیدگاه

از من در کنفرانس انتظارات زیادی دارید؛

گاریدو: روی حمایت ۸۰ هزار نفری حساب کرده بودم

سرمربی پرسپولیس معتقد است بازیکنان پرسپولیس باید بیشتر از حریفان بجنگند و در زمین انرژی بگذارند.

گاریدو: روی حمایت ۸۰ هزار نفری حساب کرده بودم

به گزارش "ورزش سه"، خوان کارلوس گاریدو، سرمربی پرسپولیس، به واسطه اخلاق خاصش در پاسخگویی به سوالات خبرنگاران، روز پیش از بازی چادرملو در واکنش به سوالی خارج از بازی سالن کنفرانس را ترک کرده بود‌. اما او حالا پس از پیروزی مهم و دراماتیک تیمش در دقایق پایانی بازی چادرملو در کنفرانس خبری شرکت کرد و پاسخگوی اصحاب رسانه بود.

گاریدو در پایان دیدار امروز در ابتدا گفت: مثل همیشه در نشست خبری می‌گویم که همیشه در بازی‌های فوتبال حرفه‌ای نتایج بازی‌ها را تحلیل می‌کنیم. وقتی نتیجه خوب نگیریم می‌پذیریم و متوجه هستیم چون در فوتبال حرفه‌ای بردن ارزش دارد. بابت برد خوشحالیم، بازی کوچک و ساده‌ای برای من نبود. فکر می‌کنم بازی‌هایی را مثل امروز بازی می‌کنیم که می‌دانیم باید صددرصد توان را بگذاریم.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: می‌دانیم قطعا سختی‌هایی داخل زمین وجود دارد چون همه حریفان بهترین بازی فصل خود را مقابل پرسپولیس نشان می‌دهند و ما این را می‌پذیریم. بازیکنان ما می‌دانند پیراهن پرسپولیس را به تن می‌کنند و مطمئنا باید بیشتر از حریف بجنگند و بیشتر انگیزه و شور و علاقه را برای بردن داشته باشند. نکته اول که می‌خواهم بگویم این است؛ چادرملو تیم سخت و پیچیده‌ای است و خیلی خوب کار می‌کند و خوب پرس می‌کند، ضربات ایستگاهی خوبی می‌زند و فصل را خوب شروع کرده است.

ویدئو: 355039

گاریدو سپس به بی‌نظمی در سالن کنفرانس واکنش تندی نشان داد و با عصبانیت گفت: از من در کنفرانس خبری انتظارات زیادی دارید، ولی انتظار ندارید که خودتان سر جای‌تان قرار بگیرید. من می‌توانم الان بروم. من انتظار دارم به نشست خبری احترام بگذارید‌ تا من سوالات را متوجه بشوم. من فکر می‌کنم داخل نشست خبری همه ساکت هستیم، سوال می‌پرسید و جواب می‌دهم.

گاریدو در مورد اینکه پرسپولیس در دقایق پایانی به گل رسید گفت: موضوع آرامش و صبر یک طرف است و موضوع دیگر پافشاری کردن است و اینکه ادامه بدهیم تا به گل برسیم. گل را می‌توانیم دقایق آخر هم بزنیم، ولی همیشه باید دنبال گل زدن باشیم. باوجود اینکه سختی بازی را می‌دانیم شاید آخرین حرکت بازی به گل تبدیل بشود. مهمترین نکته این است که تیم تا آخرین لحظه با آرامش ادامه داد تا به گل برسد، اما این اتفاق در بازی آخر لیگ نخبگان آسیا رخ نداد. در آخرین بازی لیگ قهرمانان ما پنج تعویضی داشتیم، ولی موقعیت گل ایجاد نکردیم. به نظر شخصی خودم تفاوت اینجاست. بازیکنان که در دقایق پایانی اضافه شدند شور و علاقه بیشتری برای برد داشتند.

سرمربی پرسپولیس در مورد تیم حریف اضافه کرد: چادرملو تیم سخت‌کوش و پیچیده‌ای است و می‌دانستیم بازی سختی پیش رو داریم. تیم ما خوب کار کرد و رفته‌رفته توانستیم موقعیت گل پیدا کنیم. دو موقعیت گل در کرنر داشتیم و دیگری هم موقعیتی بود که با دروازه‌بان حریف تک به تک شدیم.

2091000

گاریدو ادامه داد: ما در نیمه اول راه پیروزی را می‌دانستیم، اما وقتی وارد نیمه دوم شدیم کنعانی دچار مشکل شد. می‌دانستیم با توجه به شرایط بازی باید بیشتر روی دروازه حریف توپ بریزیم. سانتر به محوطه جریمه حریف و ارسال توپ‌های دوم روی دروازه برای ما مهم بود. همین اتفاق در بازی آخر لیگ نخبگان هم روی داد. نیمه دوم این بازی دقیقا شبیه به همان بازی بود. ما مستحق این برد بودیم.

او افزود: بازی کوچک وجود ندارد و امروز باید از این پیروزی خوشحال باشیم. همه از نتیجه‌ای که کسب کردیم خوشحال و راضی هستیم.

سرمربی سرخپوشان درباره بازی در چمن ورزشگاه تختی تهران عنوان کرد: خیلی واضح است باید در بهترین استادیوم‌ها بازی کنیم. هم از نظر کیفیت چمن و هم حضور تماشاگران خیلی اهمیت دارد. ما از استادیوم‌ها و هوادارانی که مارا پذیرا هستند تشکر می‌کنیم. امروز هم هواداران به ما کمک کردند تا ببریم و واقعا جو امروز را من دیدم خیلی خوب بود چون هواداران ارتباط نزدیکی با داخل زمین داشتند. زمین چمن هم می تواند بهتر شود.

سرمربی پرسپولیس افزود: به عنوان سرمربی می‌دانم که جو چجوری است وقتی در استادیوم خودمان بازی می‌کنیم. بار اول که اینجا وارد شدم گفتم بازی کردن با ۸۰ هزار نفر چه کمکی به تیم ما می‌کند. روی آن حساب کرده بودیم، اما حالا من و تیم این شرایط و حمایت را نداریم. می‌خواهم این پوئن مثبت را داشته باشم. نمی‌دانم چه کسی مسئول است، اما دوست داریم در استادیوم خودمان بازی کنیم.

2091016

گاریدو در مورد مصدومیت ستاره‌های تیمش گفت: هنگام گرم کردن اورونوف گفت که شرایط بازی ندارد. این اتفاق برای ما می‌افتد و باید فکر کنیم و یک چاره برای این مسئله پیدا کنیم. در نیمه اول هم کنعانی احساس درد داشت، اما در ابتدای نیمه دوم دیگر شرایط بازی را پیدا نکرد. نکته مثبت این اتفاق این است که ما بازیکنان خوب زیادی داریم و وقتی یک نفرشان نیست بازیکنان دیگری هستند که در خدمت تیم باشند. اورونوف نبود و فرشاد احمدزاده اضافه شد و بازی خوبی انجام داد. کنعانی نبود و فرشاد فرجی و مرتضی کارشان را خوب انجام دادند. مطمئنا در طول فصل این مصدومیت‌ها وجود دارد. در این زمان است که بقیه بچه‌ها شانس بازی را پیدا می‌کنند. به عنوان مثال مرتضی و سرلک که سخت تلاش می‌کنند و استحقاق بازی را دارند و باید منتظر فرصت باشند و مثل امروز از آن استفاده کنند. مطمئنا اتفاقاتی که برای کنعانی و اورونوف افتاد بد است، ولی ما به بازیکنان جایگزین در زمین اعتماد داریم.

دیدگاه‌ها