کد خبر : 2074666 | 14 مهر 1403 ساعت 20:45 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

پپ به مهاجم حریف هم درس فوتبال می‌دهد (عکس)

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، پس‌ از پایان بازی امشب به آداما‌ ترائوره، مهاجم فولام، برخی نکات فنی را گوشزد کرد.

پپ به مهاجم حریف هم درس فوتبال می‌دهد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در بازی هفته هفتم لیگ برتر انگلیس مقابل فولام قرار گرفت و در یک بازی دشوار با نتیجه 3-2 برنده شد.

سیتی در دیداری که هجومی به میدان رفته بود با گل آندره‌آ پریرا عقب افتاد و سپس متئو کواچیچ با دو گل در دقایق 32 و 47 تیمش‌ را پیش انداخت.

میزبان موفق شد در نیمه دوم اختلاف را با گل دقیقه 82 جرمی دوکو افزایش بدهد و گل‌ مونیز در دقیقه 89 فولام را به گل دوم رساند که بازی در وقت اضافه با هیجان زیادی دنبال شد، اما در نهایت سیتی برنده شد تا به لیورپول در صدر جدول نزدیک شود.

در این بازی فولام می‌توانست حداقل به تساوی برسد و اگر موقعیت‌هایی که آداما ترائوره از دست داد به گل تبدیل می‌شدند فولام شاید به سه امتیاز هم دست پیدا می‌کرد.

یکی از جدی‌ترین موقعیت‌هایی که مهاجم سابق ولورهمپتون و بارسلونا از دست داد در نیمه اول بود که ادرسون با واکنش تماشایی موفق شد موقعیت تک به تک او را مهار کند و دروازه سیتی را نجات دهد.

به جای توصیه‌های مارکو سیلوا، مربی فولام، پس از بازی به ترائوره، دوربین‌های تلویزیونی لحظات جالبی را ضبط کردند که سرمربی حریف به سراغ ترائوره رفت.

پپ گواردیولا بعد از سوت پایان بازی به جای گفتگو با بازیکنان سیتی به سراغ ترائوره رفت و در حال گفتگو با مهاجم اسپانیایی دیده شد. از نحوه صحبت‌های پپ با این بازیکن به نظر می‌رسید که نکاتی را درباره ضربات پایانی به ترائوره گوشزد می‌کند که این بازیکن هم به دقت در حال تحلیل آن بود.

2090989
2090990

پس از گفتگوی تقریبا کوتاهی که پپ با مهاجم فولام داشت، ترائوره با لبخند از سرمربی سیتی قدردانی کرد و این دو از یکدیگر فاصله گرفتند.

دیدگاه‌ها