کد خبر : 2074665 | 14 مهر 1403 ساعت 20:44 | 21K بازدید | 0 دیدگاه

همان جو وحشتناک آزادی را می‌خواهیم؛

امیری: انگار نه انگار بازی پرسپولیس بود!

وحید امیری می‌گوید بازیکنان پرسپولیس می‌خواهند جو فوق‌العاده میزبانی در ورزشگاه آزادی را تجربه کنند.

امیری: انگار نه انگار بازی پرسپولیس بود!

به گزارش "ورزش سه"، وحید امیری، کاپیتان پرسپولیس، پس از کسب پیروزی مقابل چادرملو اردکان در میکسدزون شلوغ ورزشگاه تختی در ابتدا گفت: اینجا خیلی شلوغ است و افراد عادی اینجا هستند و مشکل به وجود آوردند.

امیری در مورد بازی گفت: خیلی بازی سختی را پشت سر گذاشتیم و توانستیم ۳ امتیاز بازی را بگیریم و شرایط خودمان را در جدول بهتر کنیم و امیدوار باشیم به آینده. می‌دانم شرایط تیم خیلی سخت است.

او درباره شرایط چمن ورزشگاه گفت: کیفیت چمن علی‌رغم تلاش زیادی که کردند تا بشود در آن فوتبال بازی کرد، با تمام احترامی که قائلیم یک خرده شرایط خوب نیست و امیدوارم هرچه سریع‌تر تلاش کنند و شرایط را فراهم کنند. هوادار، مردم و خبرنگاران انتظار فوتبال زیبا و هیجانی و پرموقعیت از ما دارند و به نظر من شرایط باید مهیا بشود. می‌دانم خیلی تلاش کردند و ازشان تشکر می‌کنم چون این ورزشگاه، ورزشگاهی بوده که من سالیان سال خاطره دارم و همه آیتم‌ها را برای یک ورزشگاه خیلی خوب که خیلی از بازی‌های لیگ برتر در آن برگزار بشود را دارد.

وحید امیری در مواجهه با جمله "پرسپولیس در خارج کشور بهتر بازی می‌کند" گفت: ما دوست داریم در کنار هواداران خودمان باشیم و همان جو وحشتناکی که در استادیوم آزادی با حامی‌های خوب‌مان برای ما بود، فراهم بشود. فرقی ندارد. ما در این ورزشگاه هم که بازی کردیم با خیلی از بچه‌ها که صحبت کردیم گفتند انگار نه انگار که آمدیم بازی پرسپولیس! هنوز آن جو و حس و حال پرسپولیس را درک نکرده‌اند.

دیدگاه‌ها