کد خبر : 2074660 | 14 مهر 1403 ساعت 20:28 | 27K بازدید | 0 دیدگاه

شاید یک روز بابت گل‌های من افسوس بخورید؛

گولسیانی: دیگر برای چمن ورزشگاه جوک نسازیم!

گئورگی گولسیانی از روند بازی با چادرملو راضی نیست اما معتقد است گاهی باید ۳ امتیاز را به دست بیاورید و به خودتان انگیزه بدهید.

گولسیانی: دیگر برای چمن ورزشگاه جوک نسازیم!

به گزارش "ورزش سه"، کار برای پرسپولیس در دیدار با چادرملو گره خورد اما گئورگی گولسیانی باز هم در نقش نجات دهنده ظاهر شد و با گل دقیقه ۵+۹۰، سه امتیاز ارزشمند را به حساب پرسپولیس واریز کرد.

گئورگی گولسیانی، مدافع ارزشمند پرسپولیس پس از پیروزی مقابل چادرملو درباره بازی و تک گلش صحبت کرد: نمی‌توانم بگویم کیفیت بازی خوب بود شما داشتید می‌دیدید من از کیفیت دو بازی اخیر راضی نبودم ولی برخی مواقع مهم‌ترین چیز ۳ امتیاز است و ما آن را به دست آوردیم. خیلی برای ما ضروری بود چون فیفادی دارد شروع می‌شود و هربار نیاز دارید که به خودتان انرژی بدهید. همانطور که می‌دانید بازی‌های‌مان خیلی نزدیک به هم است و دو بازی در پیش داریم و باید در لیگ آسیا بازی کنیم و سخت است. زندگی ما خیلی هم اسان نیست و باید به خودم انگیزه بدهم برای تیم ملی و بعد برگردم تا به تیمم مقابل نماینده قطر کمک کنم.

گولسیانی درباره شرایط چمن ورزشگاه گفت: می‌دانم که هربار درباره چمن صحبت می‌کنم و بعضی وقت‌ها جوک می‌سازیم ولی خوب نیست که با آن شوخی کنیم. قطعا می‌بینید که کیفیت زمین خوب نیست و در ایران ما نیاز داریم که این مسئله را حل کنیم چون اگر می‌خواهیم فوتبال‌مان پیشرفت کند، اول باید زمین خوب داشته باشیم مثل عربستان سعودی و قطر که کیفیت چمن‌های‌شان را دیدیم. امیدوارم استادیوم آزادی هرچه زودتر آماده شود‌.

او درباره اینکه بیشترین گل را در تاریخ باشگاه پرسپولیس به عنوان بازیکن خارجی دارد گفت: چه می‌توانم بکنم؟ می‌توانم امتیازات بیشتری به دست بیاورم. اگر امتیاز بیشتری به دست بیاورم شاید بعد از یک زمانی افسوس بخورید که یک فورواردی داشتید و بیشتر از من گل می‌زده! من بابتش خوشحالم.

دیدگاه‌ها