کد خبر : 2074653 | 14 مهر 1403 ساعت 20:16 | 3.8K بازدید | 0 دیدگاه

پاس استثنایی کامارا، به یاد استادیوم کروان کاتج

کامارا پس از ثبت اولین گل رسمی خود با پیراهن سپاهان، موفق شد اولین پاس گل خود را هم به شکلی دیدنی برای لیموچی مهیا کند.

پاس استثنایی کامارا، به یاد استادیوم کروان کاتج

به گزارش "ورزش‌ سه"، مصاف سپاهان و استقلال خوزستان در نیمه اول موقعیت چندانی نداشت، اما مورایس توانست با برگ برنده خود که در اختیار داشتن بازیکنان تاثیرگذار و بزرگ است با برتری به رختکن برود.
در حالی که به ندرت شاهد ایجاد موقعیت خطرناک روی دروازه دو تیم بودیم، طلایی پوشان اصفهانی موفق شدند با سه پاس خودشان را از نیمه زمین به پشت محوطه جریمه برسانند و دروازه احمد گوهری را با یک شوت دقیق از مهدی لیموچی باز کنند.
اما نکته این گل پاسی بود که ابوبکر کامارا، بازیکن سابق فولام، برای لیموچی مهیا کرد. این مهاجم اهل موریتانی بدون اینکه توپ را کنترل کند، پاس ارسال شده از سوی محمد دانشگر را با بیرون پای راست برای مهدی لیموچی مهیا کرد تا دو بازیکن استقلال خوزستان از جریان مسابقه خارج شوند و موقعیت برای گلزنی لیموچی مهیا شود.

ویدئو: 355027

کامارا که در مصاف با استقلال تاجیکستان اولین حضور ثابت خود را در ترکیب تجربه کرد، موفق به ثبت اولین گل رسمی خود در این مسابقه برای طلایی پوشان فوتبال ایران شد و در دومین بازی که به ترکیب اصلی رسید موفق شده در نیمه اول با یک پاس چشم نواز و تماشایی که نشان از کلاس بازی بالای او دارد، برای هم‌تیمی‌اش موقعیت گلزنی ایجاد کند. البته که نباید از حرکت بی‌نقص لیموچی به راحتی گذشت که سبب شد این پاس زیبا هدر نرود.

2090963

کامارا که زمانی با درخشش در لیگ یک فرانسه امید هواداران فولام در استادیوم کروان کاتج بود، حالا رفته‌رفته به بازیکن محبوب هواداران اصفهانی بدل می‌شود و نشان داده از کیفیت و پتانسیل بالایی برخوردار است و در ادامه بیشتر از این‌ها می‌تواند به تیمش برای کسب پیروزی کمک کند.

دیدگاه‌ها