کد خبر : 2074650 | 14 مهر 1403 ساعت 21:19 | 30.9K بازدید | 0 دیدگاه

چیزی از ارزش‌های بازیکنان من کم نمی‌شود؛

اخباری: این جمله کلیشه‌ای مقابل پرسپولیس معنا شد!

سعید اخباری می‌گوید چادرملو ۹۵ دقیقه پرسپولیس را به چالش کشیده است.

اخباری: این جمله کلیشه‌ای مقابل پرسپولیس معنا شد!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های حساس هفته هفتم، تیم تازه لیگ برتری شده چادرملو یزد در اولین تجربه رویارویی با پرسپولیس تا آستانه کسب امتیاز از سرخ‌ها پیش رفت اما حملات متعدد سرخ‌ها در دقایق پایانی پیروزی را برای مدافع عنوان قهرمانی به ارمغان آورد.

سعید اخباری، سرمربی چادرملو در کنفرانس خبری پس از بازی در ابتدا گفت: من به همه اصحاب رسانه خسته نباشید می‌گویم که زحمت پوشش مسابقات را می‌کشید اما زحمات شما کمتر دیده می‌شود. به پرسپولیس و هوادارانش این برد را تبریک می‌گویم. تبریک می‌گویم به مجموعه و تیم خودمان که جنگیدند و کاری کردند که تیم حریف به چالش و مشکل بیفتد. ۹۵ دقیقه مقاومت کردیم که دروازه‌مان را بسته نگه داریم. آنالیز خوبی داشتیم و می‌دانستیم چگونه روزنه‌های‌شان را ببندیم. فکر می‌کنم یک لحظه غفلت و اشتباه در خط دفاعی‌مان رخ داد و یک گل دریافت کردیم. این جمله کلیشه‌ای است اما حقیقتا چیزی از ارزش‌های بازیکنان ما کم نمی‌کند.

اخباری ادامه داد: بازیکنانم خیلی دویدند و جنگیدند. یک تیمی مثل پرسپولیس با این همه ستاره و هزینه‌ای که می‌کنند و حمایت‌هایی که می‌شود مقابل ما اینطور بازی کرد؛ یک‌سری چیزها را امروز خودم لمس کردم و متوجه شدم و باید تا آخر بازی‌ها یک‌سری چیزها را بپذیریم و کنار بیاییم. به بچه‌ها خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم در تعطیلات تمرینات خوبی داشته باشیم.

او در مورد اینکه دفاع چادرملو مقابل پرسپولیس تحسین برانگیز بوده گفت: شما لطف دارید ولی برای ما راضی کننده نبود. آخر داستان مهم نتیجه‌ای است که ثبت می‌شود و خیلی‌ها بازی را ندیدند. وقتی یک-هیچ را می‌بینند می‌گویند چادرملو باخت و من ناراحت بودم چون حداقل امتیاز می‌توانست سهم ما باشد چون ما حفظ بازی در مقابل کردیم. منطقه‌ای از پرس را انتخاب کردیم که خط دفاعی ما در نیمه زمین بود. یک سبک از بازی بود که خوب پیش می‌رفت. باید در نظر بگیریم فقط یکی، دو تا از بازیکنانم تجربه بازی مقابل پرسپولیس را داشتند. از این جهت باید درک‌شان کنیم تا تجربه کسب کنند و دل مردم استان یزد را شاد کنیم.

اخباری درباره چمن تختی گفت: من از بازیکنان پرسیدم و ندیدم که بهانه‌ای بابت چمن داشته باشند اگر چیزی هم بود برای دو تیم بود.

او در ادامه درباره داوری و وی ای آر گفت: قبل از بازی که از مسئولان پرسیدم این استادیوم برای وی ای ار هیچ مشکلی نداشت اما از ابتدای بازی تا انتهای بازی وی ای ار وجود نداشت. بعضی تیم‌ها هر هفته از آن استفاده می‌کنند و اینگونه عدالتی وجود ندارد، اگر امروز وی ای ار وجود داشت صحنه‌هایی بود که می‌شد روی ان مانور داد؛ صحنه‌ای که گولسیانی مدافع ما را با پا زد و فیلمش هم موجود است من خیلی از تیم داوری ناراحت هستم نه به‌خاطر تصمیماتشان بلکه به‌خاطر برخوردی که با تیم‌های شهرستانی دارند؛ به‌خاطر رفتاری که با یک باشگاه شهرستانی مظلوم دارند. در دقیقه 5 کادر فنی ما به‌خاطر دخالت کادر پرسپولیس در هر صحنه‌ای اعتراض کرد و همان لحظه با کارت قرمز مربی ما اخراج شد. سیدجلال حسینی دوست خوب من است و من همیشه برای بازیکنانم او را مثال می‌زنم که در دوران بازی‌اش چقدر حرفه‌ای بود، اما چندین بار از منطقه خارج شد و اعتراض‌های شدید کرد، به داور چهارم می‌گفتم چرا به او کارت قرمز نمی‌دهی اصلا به او توجهی نمی‌کرد. داور اگر می‌خواهد به جایی برسد باید با وجود و نترس باشد. چرا مربی تیم ما را دقیقه 5 اخراج می‌کنی و همان رفتار مشابه را از تیم مقابل کارت نمی‌دهی.

اخباری ادامه داد: سر کاپیتان تیم ما را بروید ببینید که چگونه با آرنج آن را شکافتند و بخیه خورد و خون امد و اعتراضات ما به جایی نمی‌رسید. خیلی ناراحتم از برخورد داوران که رفتار مشابه تصمیم‌های متفاوتی برای ما و تیم مقابل داشت. برای من پرسپولیس و هواداران و کادرفنی‌اش محترم هستند اما حق من است که از حق این تیم دفاع کنم چون مردم از من انتظار دارند و نگاه این شکلی اصلا شایسته نیست.

سرمربی چادرملو در پاسخ به سوالی مبنی بر این که معمولا تیم‌هایی که تازه صعود می‌کنند، در سال اول به چالش می‌خورند، پاسخ داد: ما قول می‌دهیم که تلاش کنیم به چالش نخوریم. هفته هفتم هستیم و تلاش می‌کنیم و بازیکنانی داریم که شایسته این هستند که از آنها یاد بشود. مردم یزد نیز مردم فوتبال‌فهمی هستند که جای‌شان هم امروز خالی بود و قطعا تلاش می‌کنیم که سهمیه‌مان را حفظ کنیم.

دیدگاه‌ها