کد خبر : 2074644 | 14 مهر 1403 ساعت 20:08 | 3K بازدید | 0 دیدگاه

کواچیچ: به حرف پپ گوش کردم و گل زدم

متئو کواچیچ، هافبک منچسترسیتی، می‌گوید با پیاده کردن به تاکتیک‌های پپ گواردیولا موفق شده دروازه فولام را باز کند.

کواچیچ: به حرف پپ گوش کردم و گل زدم

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در بازی هفته هفتم لیگ برتر انگلیس به مصاف فولام رفت و با نتیجه 3-2 در یک بازی دشوار به برد رسید.

در این بازی متئو کواچیچ دو گل به ثمر رساند و جرمی دوکو دیگر گلزن آبی‌های آسمانی بود. کواچیچ که امیدوار است تیمش با غیبت رودری مصدوم کنار بیاید، می‌گوید به توصیه پپ گواردیولا گوش کرده و امروز دو گل زده است.

متئو کواچیچ پس از بازی درباره برد دشوار مقابل فولام گفت: "مثل هر بازی دیگری در لیگ برتر، بازی سختی بود، ما همیشه می‌گوییم که هیچ بازی آسانی وجود ندارد. در ابتدا روی بازی مسلط بودیم و نتوانستیم گل بزنیم، گل خوردیم و سپس به سرعت برگشتیم. در نهایت آن را بردیم و بازی سختی مقابل حریفی با آمادگی بالا داشتیم، بنابراین ادامه یافتن روند پیروزی برای ما خوب است.

2090957

پر کردن جای خالی رودری در خط میانی؟

من در حال حاضر در میانه میدان بازی می‌کنم و البته که باید جای خالی رودری را پوشش دهیم، دلمان برای او بسیار تنگ شده است. فکر می‌کنم با توجه به شخصیتی که دارد، هر تیمی دلش برای او تنگ می‌شود. ما برای او آرزوی بهبودی سریع داریم و امیدواریم که در شرایط خوبی که ممکن است، بازگردد. در حال حاضر باید به نبود رودری عادت کنیم و مطمئناً سرمربی گزینه‌های زیادی دارد تا بتوانیم در ترکیب به مشکل نخوریم.

گل دومی که زدی؟

مربی به ما گفت که باید داخل و اطراف محوطه جریمه باشیم چون توپ همیشه به آنجا می‌رسد. خوشبختانه آنجا بودم و برناردو یک توپ خوب به من داد، کنترل خوب و یک شوت خوب هم داشتم. همیشه کسب برد مهم است، مهم نیست چه کسی گل می‌زند، مهم‌ترین چیز کسب سه امتیاز است. اکنون امیدواریم به همین منوال ادامه دهیم."

دیدگاه‌ها