کد خبر : 2074643 | 14 مهر 1403 ساعت 20:04 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

چلسی پول این نسخه هاورتز را داده بود (عکس)

کای هاورتز برای چهارمین بازی متوالی موفق به گلزنی برای آرسنال شد.

چلسی پول این نسخه هاورتز را داده بود (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال با نتیجه پرگل ۳-۱ از سد میهمانش ساوتهمپتون گذشت تا شاگردان میکل آرتتا در ادامه روند خوب خود و کسب پنجمین برد، همچنان در تعقیب لیورپول و منچسترسیتی باشند.

ویدئو: 355019

نکته جالب توجه این دیدار، گلزنی مجدد کای ‌هاورتز، ستاره این روزهای خط حمله آرسنال، بود که برای چهارمین بازی پیاپی موفق به گلزنی برای توپچی‌ها شد و اتفاقا گل بسیار مهم تساوی تیمش را نیز به ثمر رساند و زمینه ساز گل‌های بعدی شد.

این چهارمین گل پیاپی ‌هاورتز در چهار دیدار اخیر آرسنال در همه رقابت‌ها بود. ‌هاورتز در بازی مقابل بولتون که با برتری ۵-۱ آرسنال به پایان رسید گلزنی کرد. سپس در دیدار مقابل لسترسیتی که با برتری ۴-۲ توپچی‌ها به پایان رسید گل زد و در جریان پیروزی ۲-۰ آرسنال مقابل پی اس جی در لیگ قهرمانان نیز زننده گل اول تیمش بود.

2090952

گفتنی است ‌هاورتز در حال گذراندن یکی‌ از بهترین فصل‌های فوتبالی خود است و تا اینجای رقابت‌ها موفق به ثبت چهار گل در لیگ برتر، یک گل در چمپیونز لیگ و یک گل در جام اتحادیه شده است.

جالب آنکه ‌هاورتز در این فصل و با تشخیص میکل آرتتا، در پست وینگر راست به میدان رفته و با وجود آنکه مهاجم نیست موفق به ثبت چنین آمار خوبی در بحث گلزنی شده است.

2090951

هاورتز همچنین در ۴۳ بازی در لیگ برتر برای آرسنال از زمان حضورش در این تیم موفق به ثبت ۱۷ گل شده است. در حالی که طی ۹۱ بازی برای چلسی تنها موفق به ثبت ۱۹ گل شده بود.

هاورتز همچنین در این بازی برای هفتمین مسابقه خانگی متوالی آرسنال موفق به گلزنی شد. کاری که پیش از او تنها رابین فن پرسی در فصل ۱۲-۲۰۱۱ انجام داده بود.

درخشش او در آرسنال درست نقطه مقابل عملکرد نه چندان خوبش در چلسی بود. جایی که هواداران چلسی انتظارات زیادی از او داشتند، اما ‌هاورتز یکی از بدترین دوران فوتبالش را در چلسی پشت سر گذاشت و حالا در آرسنال بار دیگر خود را احیا کرده است.

دیدگاه‌ها