کد خبر : 2074631 | 14 مهر 1403 ساعت 19:50 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

یونیون ۲-۱ دورتموند: از این تیم قهرمانی نخواهید!

یونیون برلین در هفته ششم رقابت‌های بوندسلیگا با نتیجه ۲-۱ از سد میهمانش دورتموند گذشت.

یونیون ۲-۱ دورتموند: از این تیم قهرمانی نخواهید!

به گزارش "ورزش سه"، مصاف تیم‌های یونیون برلین و دورتموند در هفته ششم رقابت‌های بوندسلیگا، با برتری ۲-۱ تیم پایتخت نشین؛ یعنی یونیون به پایان رسید. دورتموند با این شکست همچنان ۱۰ امتیازی باقی ماند و به رتبه هفتم سقوط کرد. یونیون برلین نیز در ادامه نتایج خوبش با این برد یازده امتیازی شد و به رتبه ششم صعود کرد.

با وجود شروع بهتر شاگردان نوری شاهین در نیمه اول اما حملات جدی‌تری از سوی بازیکنان یونیون برلین شکل می‌گرفت و آنها روی چند ضربه ایستگاهی فرصت باز کردن دروازه دورتموند را داشتند. سرانجام در دقیقه ۲۶ بازی بود که خطای نیکو اشلوتبرک روی مهاجم تیم میزبان، یک ضربه پنالتی به سود یونیون برلین شکل گرفت و کوین ویت با ضربه محکم به سمت راست دروازه دورتموند حساب کار را ۱-۰ کرد.

بازی بعد از این گل کمی آرام شد و باوجود آنکه دورتموند مالک توپ و میدان بود، روی ریباند دفع ناقص مدافعان دورتموند، گل دوم یونیون با شلیک یوربه وارتسن به ثمر رسید و نیمه نخست با برتری دو گله میزبان پایان یافت.

پایان نیمه اول

شاگردان شاهین در نیمه دوم هرچه داشتند برای به تساوی کشیدن بازی به کار گرفتند و در دقیقه ۶۲ سرانجام یکی‌ از حملات آنها به بار نشست و جولین ریرسون مدافع راست آنها که به تازگی‌ قراردادش را هم با این تیم تمدید کرده،‌ توانست اختلاف را به حداقل برساند.

پایان بازی

توپ گلگل‌ها:
یونیون برلین ۱-0 دورتموند: 

2090915

روی نفوذ خوب یوربه وارتسن به داخل محوطه جریمه دورتموند در دقیقه ۲۶، نیکو اشلوتربک با خطای ناشیانه خود یک ضربه پنالتی را به میزبان تقدیم کرد و کوین ویت مدافع میانی یونیون با ضربه محکم موافق جهت گریگور کوبل دروازه زنبورها را گشود.

یونیون برلین ۲-۰ دورتموند: 

2090916

لابه لای حملات پردامنه دورتموند روی دروازه یونیون برلین، شاگردان بو اسونسون روی یک ضدحمله صاحب ضربه کرنر شدند. ارسال بلند کرنر روی دروازه با دفع ناقص مدافعان دورتموند همراه شد تا یوربه وارتسن با شلیک محکم از روی خط محوطه جریمه در دقیقه ۴۵ به زیبایی دروازه کوبل را باز کند.

یونیون برلین ۲-۱ دورتموند:

2090918

پاس خوب یولیان برانت در دقیقه ۶۲ در نزدیکی محوطه جریمه یونیون نصیب جولین ریرسون شد و او نیز با یک ضربه فنی از پشت محوطه جریمه به زیبایی دروازه حریف را باز کرد.

دیدگاه‌ها