کد خبر : 2074630 | 14 مهر 1403 ساعت 19:49 | 13.3K بازدید | 0 دیدگاه

اولین بازی لیگ برتری ستاره جنجالی استقلال

مهرداد محمدی می‌تواند امروز برای اولین بار در یک مسابقه از رقابت‌های لیگ برتر به میدان برود.

اولین بازی لیگ برتری ستاره جنجالی استقلال

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد محمدی امروز برای اولین بار در این فصل از لیگ برتر برای استقلال به میدان می‌رود و هواداران امیدوارند که او در این بازی بتواند درخشش خاصی از خود نشان دهد. فصل گذشته پس از محرومیت ۶ جلسه‌ای او به دلیل مصاحبه‌ای جنجالی در هفته پایانی لیگ، باشگاه استقلال تصمیم گرفت برای ثبت نام گوستاوو بلانکو در لیست تیم، قرارداد او را فسخ کند. این تصمیم باعث جنجال زیادی شد، چرا که گفته شد بازی‌هایی که در طول فسخ قرارداد برگزار شده، به‌عنوان بخشی از محرومیت او حساب نشده و همین موضوع باعث شد شایعات جدایی او نیز به گوش برسد.

محمدی، با وجود این شایعات و جنجال‌ها، در نهایت در استقلال ماند و پس از بازگشت به لیست تیم، در دو بازی لیگ نخبگان آسیا به میدان رفت و عملکرد خوبی از خود نشان داد. حالا او امروز مقابل تیم هوادار برای اولین بار در لیگ برتر به میدان خواهد رفت و فرصت دارد تا توانایی‌های خود را به نمایش بگذارد.

هواداران استقلال و محمدی به شدت امیدوارند که این بازیکن با گلزنی و عملکرد مثبت، دوباره به یکی از ستاره‌های تیم تبدیل شود. بازی امروز فرصتی عالی برای اوست تا پس از یک دوره چالش‌برانگیز و با پشت سر گذاشتن مشکلات، با روحیه بالا به زمین برگردد و استقلال را در مسیر موفقیت همراهی کند.

دیدگاه‌ها