کد خبر : 2074623 | 14 مهر 1403 ساعت 19:28 | 67.9K بازدید | 0 دیدگاه

کاکوتا و اندونگ فیکس شدند، مرادمند از ابتدا شروع کرد

اولین ترکیب استقلال در دوران پسا نکونام

ترکیب استقلال برای دیدار با هوادار با تغییراتی نسبت به بازی قبل همراه بود که مرادمند به خط دفاعی اضافه شد و کاکوتا نیز از ابتدا بازی می‌کند.

اولین ترکیب استقلال در دوران پسا نکونام

به گزارش "ورزش سه"، در نخستین بازی پس از جدایی جواد نکونام، استقلال در استادیوم شهر قدس به مصاف هوادار می‌رود. قعرنشین جدول رده بندی لیگ برتر تاکنون حتی یک گل نیز به ثمر نرسانده و آبی‌ها با هدایت سهراب بختیاری زاده تلاش می‌کنند تا با کسب پیروزی، وضعیت خود را در جدول رده بندی بهبود ببخشند.

پس از دو شکست در دیدارهای حساس برابر پرسپولیس و السد، نکونام از سمت خود کنار رفت و باشگاه نیز تصمیم گرفت تا به صورت موقت و تا زمان انتخاب سرمربی جدید، وظایف نکونام را به بختیاری زاده محول کند و او تلاش می‌کند تا استقلال را پس از مدت‌ها در لیگ برتر به پیروزی برساند.

سهراب بختیاری زاده که تا زمان انتخاب سرمربی جدید استقلال به عنوان مربی موقت هدایت آبی‌پوشان را برعهده گرفته است، برای دیدار امروز تصمیم گرفته تا مرادمند را به ترکیب اصلی اضافه کرده و همزمان از کاکوتا و اندونگ استفاده کند.

* سیدحسین نفر شماره یک 
با وجود اینکه حسینی روی گل نخست السد مقصر اصلی بود و دروازه خود را باز کرد، اما او در ادامه به حدی خوش درخشید که بارها ناجی دروازه تیمش شد و اگر درخشش سیدحسین نبود، شاید استقلال با شکست سنگینی قطر را ترک می‌کرد. همین موضوع سبب شده تا بختیاری زاده باز هم به کاپیتان تیم اعتماد کرده و او را از ابتدا به میدان بفرستد.

2086557

* بازگشت مرادمند به خط دفاعی 
خط دفاعی استقلال در بازی‌های اخیر متزلزل و پراشتباه ظاهر شده بود و به همین دلیل نیز بختیاری زاده تصمیم گرفت تا مرادمند را به جمع نفرات اصلی اضافه کند، با این تفاوت که آبی‌ها تغییر آرایش داده و به استفاده از سیستم 3 دفاعه، شاهد حضور سامان فلاح و رافائل سیلوا نیز در ترکیب اصلی هستیم.

2090805

* رامین و جلالی در راست و چپ
از معدود خوب‌های استقلال در بازی‌های این فصل، رامین رضائیان است که نقش مهمی در گل‌های به ثمر رسیده تیمش داشت. بهترین گلزن آبی‌ها در دو بازی اخیر برابر پرسپولیس و السد نتوانست مثل قبل بدرخشد و امروز به دنبال جبران این موضوع است. در سمت چپ خط دفاعی نیز ابوالفضل جلالی به میلاد زکی پور ترجیح داده شده است.

2087165

* خارجی ها در ترکیب اصلی
جذب دیدیه اندونگ باعث امیدواری هواداران استقلال به از بین رفت مشکلات تیم در میانه میدان شد. هافبک گابنی که سابقه خیلی خوبی در تیم‌های اروپایی دارد، به مانند سایر هم‌تیمی‌هایش، اخیراً نتوانسته درخشش خود را تکرار کند و با این وجود، مورد اعتماد کادر فنی و هواداران قرار دارد. در کنار او، شاهد حضور گائل کاکوتا هستیم. ستاره خارجی آبی‌ها نیز که به تیم ملی کشورش دعوت شده، جزو نفرات اصلی است.

2090898

* مهرداد و اولین بازی لیگ برتری
ستاره ازبکستانی استقلال که به تیم ملی کشورش نیز دعوت شده است، امروز نیز از ابتدا در ترکیب اصلی قرار گرفته تا بتواند مأموریت خود به عنوان افزایش توان هجومی تیم را انجام دهد. در کنار ماشاریپوف، مهرداد محمدی حضور دارد که او نیز پس از پایان دوران محرومیت، برای اولین بار در یک بازی لیگ برتری به میدان می‌رود.

2090220

* بلانکو در پی ثبت اولین گل
هر چند که گوستاوو بلانکو تاکنون نتوانسته است در لیگ برتر گلی را به ثمر برساند، اما به دلیل کمبود مهاجم در استقلال، گزینه اول کادر فنی برای حضور در ترکیب اصلی است. او امروز تلاش می‌کند تا طلسم ناکامی‌هایش را بشکند و اولین گل خود در فصل جدید را به ثبت برساند.

2090845

ترکیب استقلال برای دیدار با هوادار:
سیدحسین حسینی، رافائل سیلوا، سامان فلاح، محمدحسین مرادمند، رامین رضائیان، ابوالفضل جلالی، گائل کاکوتا، دیدیه اندونگ، جلال الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو

2090899

دیدگاه‌ها