کد خبر : 2074622 | 14 مهر 1403 ساعت 19:21 | 15.7K بازدید | 0 دیدگاه

نفس پرسپولیس بند آمد

گئورگی، هفدهمین گل و صدرنشینی!

گئورگی گولسیانی هفدهمین گل خود برای پرسپولیس را به ثمر رساند.

گئورگی، هفدهمین گل و صدرنشینی!

به گزارش "ورزش‌ سه"، مدافع پیش کشیده پرسپولیس دوباره ناجی سرخپوشان شد. او که آخرین گل خود را در بازی قهرمانی به مس رفسنجان زده بود، در میان ناکامی مهاجمان سرخ، جلو آمد و البته این بار با یک ضربه پا دروازه حریف را گشود و سه امتیاز را به حساب تیمش واریز کرد.

گولسیانی در دقیقه 5+90 پس از اینکه ضربه سر لوکاس به تیرک خورد و سانتر میلاد محمدی گل نشد و شوت ایوب العملود به ثمر نرسید، روی ریباند از اندک فاصله پیش آمده بین گلر و دروازه‌بان چادرملو بهره برد و دروازه این تیم را گشود.

این گل سه امتیازی، پرسپولیس را موقت به صدر جدول فوتبال ایران برد و حالا آنها با ۱۴ امتیاز از شش بازی وضعیت آرمانی را نسبت به سایر تیم‌ها خواهند داشت و حتی در صورت برد تراکتور برابر فولاد نیز، می‌توانند در دیدار معوقه به صدر بازگردند.

ویدئو: 355013
2090896

نکته مهم اینکه پرسپولیس تنها سه دقیقه دیگر برای گلزنی فرصت داشت که گولسیانی این گل نجات بخش را زد و در جدول گلزنان باشگاه ۱۷ گله شد.

این در حالی است که گولسیانی در اواسط نیمه دوم با پاس اشتباه و کم جان به الکسیس گندوز تیمش را در آستانه دریافت گل قرار داد، اما با این شوت، توانست اشتباهش را به بهترین شکل جبران کند.

گولسیانی با این گل رسما از الن ویتل فاصله گرفت و رکورد ۴۸ ساله او را شکست و به تنهایی بهترین گلزن خارجی تاریخ باشگاه شد و در صدر جدول ایستاد؛ چه شبی برای گئورگی!

دیدگاه‌ها