کد خبر : 2074620 | 14 مهر 1403 ساعت 19:19 | 16.6K بازدید | 0 دیدگاه

درخواست طرفداران سیتی از گواردیولا جنجالی شد (عکس)

طرفداران منچسترسیتی با به نمایش گذاشتن بنری از پپ گواردیولا درخواست کردند قراردادش را تمدید کند.

درخواست طرفداران سیتی از گواردیولا جنجالی شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در میان هواداران منچسترسیتی نگرانی زیادی در مورد ادامه حضور پپ گواردیولا در این تیم وجود دارد. قرارداد سرمربی اسپانیایی در تابستان امسال به پایان می رسد و او هنوز تمدید نکرده، بنابراین هواداران سیتی از هم اکنون تمایل خود را برای ادامه حضور این مربی نشان داده‌اند‌.

قبل از شروع بازی امروز برابر فولام، بنری در قسمتی از سکوهای ورزشگاه اتحاد به نمایش گذاشته شد که روی آن نوشته شده بود:"پپ گواردیولا - ما می‌خواهیم تو بمانی." کلماتی که به زبان کاتالانی به نشانه احترام هواداران نسبت به این مربی نوشته شده بود.

با این حال، این بنر بی‌سروصدا نبود و طرفداران سیتی دو پرچم کاتالونیایی را به نمایش گذاشتند که به حواشی ادعای استقلال این ایالت از کشور اسپانیا دامن زد.

2090893

البته مشخص نیست این کار عمدی بوده یا از روی عدم آگاهی طرفداران سیتی رقم خورد، اما حقیقت این است که آن‌ها از نشان دادن این دو پرچم ابایی نداشتند.

قبل از این دیدار طرفداران سیتی اعلام کرده بودند که چنین برنامه‌ای دارند. پادکست 93:20 به همراه گروه 1984 با هم متحد شدند تا بیش از 1000 یورو جمع آوری کرده و این بنر را آماده کنند.

با این حال نمایش پرچم کاتالونیا در کنار این بنر از قبل هماهنگ نشده بود. از گواردیولا قبل از از بازی با فولام در این مورد سوال شد و او تکلیف آینده‌اش را مشخص نکرد. این مربی گفت: "هر چه باید بیفتد، اتفاق خواهد افتاد."

دیدگاه‌ها