کد خبر : 2074601 | 14 مهر 1403 ساعت 18:30 | 4.3K بازدید | 0 دیدگاه

مورایس، زوج دفاعی مورد علاقه‌اش را پیدا کرد

امین حزباوی و محمد دانشگر در دومین بازی متوالی فیکس شدند.

مورایس، زوج دفاعی مورد علاقه‌اش را پیدا کرد

به گزارش "ورزش سه"، محمدامین حزباوی و محمد دانشگر دو مدافع جنوبی سپاهان امروز در ترکیب اصلی این تیم مقابل استقلال خوزستان در ورزشگاه غدیر اهواز هستند و بعد از درخشش در بازی با استقلال تاجیکستان مجدد در قلب دفاعی به میدان خواهند رفت.

مورایس در این فصل نفرات مختلفی را در قلب خط دفاعی قرار داده است، اما با توجه به نمایش خوبی که دانشگر و حزباوی در دیدار آسیایی این تیم داشتند ثبات را در خط دفاعی به کار گرفته است و از این دو بازیکن در ترکیب اصلی تیم خود استفاده کرده است.

مدافعان میانی سپاهان نشان دادند که علاوه بر اینکه مکمل خوبی برای پوشش عمق و تخریب بازی حریف هستند، در امر بازیسازی و اضافه شدن به فاز هجومی و همچنین ضربات آزاد هم موثر عمل می‌کنند.

2071959

آنها امروز کار سختی مقابل استقلال خوزستان خواهند داشت، خوزستانی‌ها با حضور بازیکنان تاثیرگذار در فاز هجومی در حملات زهردار هستند و این مسابقه چالشی جدی برای دانشگر و حزباوی خواهد بود.

محمد دانشگر بعد از مدتی دوری از ترکیب سپاهان، مقابل استقلال تاجیکستان ستاره این تیم بود و توسط سکوها بارها مورد تشویق قرار گرفت و در این مسابقه هم انگیزه‌های خاصی خواهد داشت.

دیدگاه‌ها