کد خبر : 2074594 | 14 مهر 1403 ساعت 18:08 | 3.3K بازدید | 4 دیدگاه

اولین گل بلانکو در قلعه حسن‌خان می‌روید

گوستاوو بلانکو تلاش می‌کند تا نخستین گل خود را در فصل جدید به ثمر برساند.

اولین گل بلانکو در قلعه حسن‌خان می‌روید

به گزارش "ورزش سه"، شاید امروز روزی باشد که گوستاوو بلانکو، مهاجم آرژانتینی استقلال، بتواند طلسم گل‌نزدن خود را بشکند. او تا به حال در این فصل نتوانسته برای استقلال گلزنی کند، اما این ناکامی بیشتر به خاطر بدشانسی‌های متعدد بوده است.

بلانکو دو بازی ابتدایی لیگ را به دلیل عدم ثبت قراردادش از دست داد و فرصت حضور در ترکیب را نداشت. در دربی برابر پرسپولیس نیز، تنها پس از دو دقیقه بازی، با بدشانسی بزرگی مواجه شد؛ استوک‌های میلاد محمدی به پیشانی او برخورد کرد و او با پیشانی خونین و شکسته به بازی ادامه داد، اما در نهایت بین دو نیمه نتوانست ادامه دهد و تعویض شد.

این بدشانسی‌ها مانع از آن شده‌اند که بلانکو بهترین توانایی‌هایش را به نمایش بگذارد، اما بازی امروز برابر تیم هوادار، که در قعر جدول قرار دارد، بهترین فرصت برای اوست تا اولین گل فصلش را به ثمر برساند. تیم هوادار که تاکنون در لیگ نتوانسته گلی به ثمر برساند، شاید بتواند به بلانکو اجازه دهد تا طلسم گل‌نزدن خود را بشکند و اعتماد به نفس خود را بازیابد.

بلانکو با انگیزه بالا و اشتیاق به گلزنی وارد این مسابقه خواهد شد و هواداران استقلال نیز امیدوارند که امروز روزی باشد که مهاجم آرژانتینی بالاخره دروازه حریف را باز کند. گلزنی در این بازی می‌تواند نقطه عطفی برای او و استقلال باشد و به تیم کمک کند تا شرایط خود در جدول را بهبود بخشد.