کد خبر : 2074588 | 14 مهر 1403 ساعت 17:56 | 17.2K بازدید | 11 دیدگاه

برای آقاسهراب آرزوی موفقیت دارم

پیروز قربانی: مصاحبه حاج محمود را نپسندیدم

سرمربی فجرسپاسی معتقد است تیمش بازی سختی مقابل پیکان دارد، اما برای موفقیت و پیشرفت تیمش را به زمین می‌فرستد.

پیروز قربانی: مصاحبه حاج محمود را نپسندیدم

به گزارش "ورزش سه"، فجرسپاسی شیراز در فصل جاری لیگ دسته اول با هدایت پیروز قربانی به میدان می‌رود؛ زردپوشان شیرازی بعد از کسب 4 پیروزی متوالی در هفته پنجم مقابل نفت آبادان بازنده شدند، اما باز هم صدرنشین مسابقات هستند.

پیروز قربانی، سرمربی فجرسپاسی، درباره وضعیت تیمش به خبرنگار ما گفت: خدا را شکر شرایط تیمی خوبی داریم. 5 بازی کردیم که 4 برد داشتیم و بازی آخر را واگذار کردیم. شرایط کلی خوب است و امیدوارم شرایط خوبمان را حفظ کنیم و بتوانیم پیشرفت بیشتری داشته باشیم. هدف همه ارکان باشگاه فجرسپاسی پیشرفت در کار است و تمرکزمان را حفظ می‌کنیم و به دنبال روزهای بهتر هستیم.

او با اشاره به شکست تیمش مقابل نفت آبادان که یکی از مدعیان صعود است، تاکید کرد: بازی سختی بود. مقابل نفت بد بازی نکردیم، نفت هم یک گل زد و توانست از گلش محافظت کند. همانطور که گفتم بیشتر از اینکه به نتایج تیم اهمیت بدهم، به دنبال پیشرفت در کار هستیم و سعی می‌کنیم فوتبال خوبی انجام بدهیم.

فجرسپاسی در هفته ششم لیگ دسته اول مقابل یک تیم مدعی دیگر مثل پیکان قرار می‌گیرد؛ پیروز قربانی در این خصوص گفت: پیکان تیم بزرگ و ریشه‌داری است. این تیم مربی خوب و بازیکنان بزرگی دارد. بازی بسیار سختی خواهیم داشت؛ برنامه خودمان را پیش می‌بریم و امیدوارم با حضور پرشور هواداران خود بتوانیم از شرایط میزبانی در روز چهارشنبه استفاده کنیم و نتیجه مطلوبی کسب کنیم.

2090835

قربانی درباره تقابل خودش با امیدرضا روانخواه، سرمربی پیکان که هردو بازیکنان سابق استقلال بودند، تاکید کرد: من زیاد در این وادی‌ها نیستم و به این مسائل فکر نمی‌کنم. دنبال یک فوتبال تماشاگرپسند هستیم . مشکلاتی را داریم، اما می‌خواهیم فوتبال خوبی بازی کنیم و روند مناسبی داشته باشیم.

کاپیتان سابق استقلال در پاسخ به سوالی درباره وضعیت آبی‌های پایتخت در لیگ برتر هم گفت: من دوست ندارم حرفی درباره استقلال بزنم. فقط دوست دارم برای آقاسهراب (بختیاری‌زاده) آرزوی موفقیت کنم. آقاسهراب یکی از بازیکنان زحمتکش و با کلاس استقلال بود و امیدوارم اتفاقات خوبی برای او در استقلال رخ بدهد.

قربانی با اشاره به مصاحبه اخیر محمود فکری پیرامون نیمکت استقلال که حواشی فراوانی را ایجاد کرده هم گفت: من نمی‌دانم منظور حاج محمود چه کسی بود، اما با تمام احترامی که برای ایشان به عنوان یک بزرگتر قائل هستم، این مصاحبه را از ایشان نپسندیدم و کاش این حرف‌ها را بر زبان نمی‌آورد.